Tävling – Vinn Razers kompakta tangentbord Huntsman Mini

Robot
Tävling – Vinn Razers kompakta tangentbord Huntsman Mini

Huntsman Mini väntar på en trio med välvässade tangentbordskunskaper.

#razer


Medlem

"humor premieras" då lägger jag mig, för jag är så tråkig

Medlem

Känns som ett obekvämt tangentbord, eller? Man vill ju ha enkel åtkomst till delete-knappen och gärna numpad-knapparna framme. Verkar också jobbigt att behöva trycka in en knapp för att använda sig av F1, F2 osv... Jag föredrar också en stor Returtangent! Men, det är jag det. Lycka till ni som tävlar oavsett!

Skribent
Skrivet av cryxis:

Känns som ett obekvämt tangentbord, eller? Man vill ju ha enkel åtkomst till delete-knappen och gärna numpad-knapparna framme. Verkar också jobbigt att behöva trycka in en knapp för att använda sig av F1, F2 osv... Jag föredrar också en stor Returtangent! Men, det är jag det. Lycka till ni som tävlar oavsett!

Returtangenten är med största sannolikhet stor. Alla bilder på tangentbord brukar vara på den amerikanska layouten men säljs här i norden med nordisk layout.

Medlem

Kul tävling och passar perfekt in i mitt etta till lägenhet!

Också roligt att göra ett första försök till rim i tävlingen haha


signatur

PC | Asus Rog Ally | PS5 | Switch

Medlem
Skrivet av Shadee:

Returtangenten är med största sannolikhet stor. Alla bilder på tangentbord brukar vara på den amerikanska layouten men säljs här i norden med nordisk layout.

Okej! Det visste jag faktiskt inte. Tack.

Skribent
Skrivet av cryxis:

Okej! Det visste jag faktiskt inte. Tack.

Tog lång tid för mig att förstå det kan jag säga. Satt på prisjakt och sorterade ut nordiska tangentbord men ändå på bilden så var det den där halva Enterknappen! Mailade supporten hos typ Maxgaming, Webhallen eller liknande så fick jag det förklarat som så.

Hedersmedlem
Skrivet av Shadee:

Tog lång tid för mig att förstå det kan jag säga. Satt på prisjakt och sorterade ut nordiska tangentbord men ändå på bilden så var det den där halva Enterknappen! Mailade supporten hos typ Maxgaming, Webhallen eller liknande så fick jag det förklarat som så.

Huruvida enter-knappen är fullstor (och användbar ) eller halv beror på om tangentbordet har ANSI- eller ISO-layout, vilket ibland finns angivet på produktsidor. ISO är alltså den ganska vanliga europeiska varianten med fullstor enter, och några andra mindre skillnader. ANSI förekommer dock ibland även på nordiska tangentbord, så om det är oklarheter är det såklart alltid vettigt att fråga

Skribent
Skrivet av Wittwang:

Huruvida enter-knappen är fullstor (och användbar ) eller halv beror på om tangentbordet har ANSI- eller ISO-layout, vilket ibland finns angivet på produktsidor. ISO är alltså den ganska vanliga europeiska varianten med fullstor enter, och några andra mindre skillnader. ANSI förekommer dock ibland även på nordiska tangentbord, så om det är oklarheter är det såklart alltid vettigt att fråga

Ofan. Tack för klargörandet.

Medlem

Måste man svara på sista för att kunna vinna?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Någon vinnare som har fått pm?

Hedersmedlem
Skrivet av Belphegor:

Någon vinnare som har fått pm?

Tävlingen slutade först 00:00 och samtliga bidrag ska läsas igenom innan vinnarna utses. Det rullar ut en artikel om detta i början av veckan (och i vinnarnas fall föregås det av PM)

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Måste man svara på sista för att kunna vinna?

Troligtvis då det är en del av tävlingen.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Var de nån som vann?

Medlem
Skrivet av karatekex:

Var de nån som vann?

Tror inte det

1
Skriv svar