PS Plus-prenumeranter: ladda ner Bugsnax utan extra kostnad året ut – på PS5

Robot
PS Plus-prenumeranter: ladda ner Bugsnax utan extra kostnad året ut – på PS5

PS4-spelare får Middle-earth-tvåan och Hollow Knight.

#bugsnax, #hollow-knight, #middle-earth-shadow-of-war


Medlem

För egen del så är det tre intressanta titlar.
Jag skulle dock inte betala för någon av dom, eller jo kanske kanske för Hollow knight, men nu så kommer jag ge alla tre en chans.
Samma sak med Destruction all-stars.

Hoppas Bugsnax får bra stöd för Dual-sense och 3D-ljud ☺

Edit* verkar få bra stöd för Dual-sense, IGN.

Medlem

Mordor är jag så less på och Hollow knight har man ju spelat sönder. Bugsnax kan jag tänka mig att starta för att sedan stänga av 10 min senare.

Medlem

Fortfarande mtx i middle earth?


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Middle-earth är kul men för grindigt.

Hollow Knight är fantastiskt men något ojämnt i svårighetsgrad.

Bra månad vilket som.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Jag blev så otroligt glad och överraskad när jag hörde att Bugsnax skulle bli ett ps-plus spel!
Hoppas nu att jag får mitt ps5 innan året är slut så jag kan fånga knasiga "insekter" som ser ut som mat!
Gotta catch ém all?

Inaktiv
Skrivet av Fearnox:

Samma sak med Destruction all-stars.

Edit* verkar få bra stöd för Dual-sense, IGN.

Blir det också ett PS+ spel? Tyckte det såg helt ok ut. Inget jag skulle köpt men om man får det "gratis" lär jag testa det någon timme om inte annat.

Medlem
Skrivet av Ellakk:

Fortfarande mtx i middle earth?

Butiken togs bort i en patch om jag minns rätt. Tror dom gjorde spelet mindre grindigt överlag.

Skrivet av anon_176162:

Blir det också ett PS+ spel? Tyckte det såg helt ok ut. Inget jag skulle köpt men om man får det "gratis" lär jag testa det någon timme om inte annat.

Yes, det kommer vara ett Plus-spel i Februari.

Avstängd
Skrivet av Vaddeman:

Jag blev så otroligt glad och överraskad när jag hörde att Bugsnax skulle bli ett ps-plus spel!
Hoppas nu att jag får mitt ps5 innan året är slut så jag kan fånga knasiga "insekter" som ser ut som mat!
Gotta catch ém all?

Troligtvis kommer vi, likt tidigare, kunna claima ps plus spelen via valfri webbläsare utan att äga plattformen spelet släpps till


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem

Inte många som kommer att få bugsnacks rätt liten chans att få tag på en ps5a i år.....hoppas det personen ovanför skriver stämmer.

Medlem

Alla pratar om bugsnax!

Medlem

Första gången jag inte äger något av gratis spelen till PS4 men har varit sugen att testa båda. Bugsnax har jag ingen koll på. Ser mysig ut.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Riktigt fin månad må jag säga. Hollow knight har jag länge känt att jag måste ta mig ann, likt FZ skäms jag lite över att jag ännu inte spelat det.

War har också varit på min “Kanske" lista men alltid varit lite tveksam. Fanns aspekter jag verkligen diggade med 1an. Stridssystemet var riktigt roligt o nemisismekaniken både imponerande o unik. Dock var handlingen, miljöerna och bossarna väldigt mediokra. Men kommer alla fall testa det nu när det är gratis, vilket ps plus är, enligt mig. Man måste ju inte hålla med givetvis.

Bugsnax får det bli om ett tag när min backlog är avklarad o jag är redo för ps5an. Fan vad jag vill testa den handkontrollen dock, haha!

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Första gången jag inte äger något av gratis spelen till PS4 men har varit sugen att testa båda. Bugsnax har jag ingen koll på. Ser mysig ut.

Samma här, riktigt najs känsla😀

Avstängd

Bekräftat att man kan claima Ps5 spelen som kommer via Ps Plus även om man inte har en Ps5
@AlienShade @VaddeMan

https://www.playstation.com/en-us/ps-plus/this-month-on-ps-pl...


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

1
Skriv svar