Rainbow Six: Siege har dragit in 26 miljarder kr

Robot
Rainbow Six: Siege har dragit in 26 miljarder kr

Tjugosex miljarder är många kronor.

#rainbow-six-siege, #ubisoft


Medlem

...och likväl kan de inte ge oss som spelar på privat terrorist hunt server möjlighet att välja mellan alla vapen istället för att behöva låsa upp olika karaktärer. Vissa av vapnen i spelet får man ju aldrig provat då de är låsta till terroristerna (alltså, man får inte använda dom i terroristhunt).
Sen hade jag gärna sett att det inte fanns en timer när man spelar på privat server. Vill de jag spelar med gå ifrån ett par minuter innan vi fortsätter ska den fan inte börja räkna ner till nästa match)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ja man kan köpa mycket Frödinge ostkaka för 26miljarder...:D

Medlem
Skrivet av Gaara:

Ja man kan köpa mycket Frödinge ostkaka för 26miljarder...:D

279 000 ton ostkaka med kilopriset från https://www.mat.se/butik/ostkaka-300g-frodinge-300g

Medlem
Skrivet av rosski:

Mums då har man julen säkrad

Medlem

Sjukt bra spel, har spelats otroligt mycket men ingenting senaste två åren. Är för competative av mig och orkar inte längre lära mig vinklar o nya grejer hela tiden så har gått över till story based singleplayer stuff. Kanske börjar bli gammal..

Medlem
Skrivet av Gaara:

Mums då har man julen säkrad

Du kan nog lika gärna pre-order en massa kläder med töjbara resårband då!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Fyrtiotusen miljarder kronor... å det är väldigt mycket pengar.

Medlem

Oerhörda summor!

Jag gillar Siege överlag och spelar det med jämna mellanrum. Men jag har så fruktansvärt svårt för hela den schizofrena utvecklingen med all kosmetika i spelet. När det släpptes 2015 var det ju en "realistisk" shooter. Allt eftersom har de introducerat mer o mer bisarra förmågor och hjältar som inte känns som de har ngt med Rainbow Six eller specialstyrkor att göra. Och även om jag kan bortse från att stor del av alla specialförmågor är overkliga så är de ngt som ger mångfald till hur spelet kan spelas. Så jag köper det och tycker det är kul.

Men när de slänger in diverse (förvisso stundtals roliga) event vars unika skins blir kvar i spelet så förstör det inlevelsen för mig.

Se trailern från senaste eventet nedan för ett praktexempel på vad jag inte vill se i spelet.

Mozzie Mozarella som Twitch Prime drop är också helt jävla vansinnigt.

Men som någon skrev här ovanför. Man börjar väl bli gammal.

Medlem
Skrivet av rosski:

Då kvalitéts säkrar man toaletten i samma veva

Medlem
Skrivet av Ringo:

Jag gillar Siege överlag och spelar det med jämna mellanrum. Men jag har så fruktansvärt svårt för hela den schizofrena utvecklingen med all kosmetika i spelet. När det släpptes 2015 var det ju en "realistisk" shooter. Allt eftersom har de introducerat mer o mer bisarra förmågor och hjältar som inte känns som de har ngt med Rainbow Six eller specialstyrkor att göra. Och även om jag kan bortse från att stor del av alla specialförmågor är overkliga så är de ngt som ger mångfald till hur spelet kan spelas. Så jag köper det och tycker det är kul.

Men som någon skrev här ovanför. Man börjar väl bli gammal.

Kan inget annat än att hålla med. I början kändes spelet som en realistisk shooter med lägre tempo där de de fanns massor av saker som man kunde stoppa olika spelare med. Tex att barrikera en dörr var rätt effektivt förut att stoppa diverse rushar. Nu är det enkelt som bara den att skjuta sönder barrikader med ett vanligt vapen. Alla lvl 3 speed operatörer är OP som fan och alla gadgets att stoppa dem är ineffektiva som fan. Ex så borde taggtråden borde vara effektiv men nej, den är ett skämt.

Massor av operatörer som är tråkiga som fan. Massor av dem har återvunna vapen från andra. Vissa förmågor är sämre kopior av originaloperatörerna som fortfarande är de bästa i spelet. Sen har vi operatörer som är helt sjuka som killer som springer igenom väggar. Seriöst?!

Sen alla dessa skins. Jag har inget emot skins. Men när jag ser en SAS-operatör med lila björndräkt rusha igenom ett plan med en enhörnings k-pist då undrar man om det inte är fortnite man spelar.

Näst intill alla spel lider av detta. Nuförtiden. Allt ska vara så jävla Fortnite som det bara går.

Som du skrev Ringo. Man börjar nog bli gammal. xD

Medlem

Grymt imponerande.

Samtidigt känns det konstigt då spelet inte existerar i min värld.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

saftigt! missade det spelet helt, blev bara aldrig av. börjar ångra mig


signatur

//monster

Medlem

Spelade det innan dom gjorde det mer och mer arcade:igt, "orealistiskt" och massa löjliga skins.
Nya gadgets och operatörer efter första året blev bara för mycket för mig. Och sen föredrog jag betan/alfan när man exempelvis kunde skjuta isönder linan för dom som rappellerade.

Medlem

Jag spelade spelet aktivt för något år sedan och det är ett grymt roligt spel om man gillar bomb/defuse spel. Det finns dock väldigt många operatörer och vissa av banorna är krångliga att lära sig så det tar ett tag innan man blir ett med spelet. Att man kan skjuta titthål i väggar och spränga lite allt möjligt med C4 gör att det finns hur många taktiker som helst.

1
Skriv svar