Just Read the Instructions är en flippad coop-shooter - se första trailern

Robot
Just Read the Instructions är en flippad coop-shooter - se första trailern

Knackelibang kan vara det bästa studionamnet.

#coop, #just-read-the-instructions, #knackelibang


Medlem
Gnällkuk

brackelikrankelfnatt!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Va kul! Hoppas det går bra för dom! Alltid roligt när man ser sådana här projekt!

Slamdunka upp det på kickstarter för böveln!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

brackelikrankelfnatt!

krackelibrankelfnatt*

Medlem
Skrivet av m4gnify:

krackelibrankelfnatt*

Nostalgia flashback...
Von Anka, Fenton, Gizmokvack, musiken...

Gnällkuk
Skrivet av m4gnify:

krackelibrankelfnatt*

Haha, så var det


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Inaktiv

Hmmmm... Förstår att det var tidigt stadie och litet team men klippet lämnade tyvärr ingen mersmak just nu, och då gillar ändå jag både förstapersonsskjutare och co-op. Man är alltså Rick Sanchez (gånger två?) som springer runt i någon sorts minimalistisk värld och ska utföra vissa uppdrag? Kanske lyckades inte trailern riktigt visa så bra men fienderna såg ganska halvstatiska ut på något sätt och banorna väldigt tomma. Med det sagt är jag försiktigt optimistiskt och hoppas att spelet kommer att bli bra.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Hmmmm... Förstår att det var tidigt stadie och litet team men klippet lämnade tyvärr ingen mersmak just nu, och då gillar ändå jag både förstapersonsskjutare och co-op. Man är alltså Rick Sanchez (gånger två?) som springer runt i någon sorts minimalistisk värld och ska utföra vissa uppdrag? Kanske lyckades inte trailern riktigt visa så bra men fienderna såg ganska halvstatiska ut på något sätt och banorna väldigt tomma. Med det sagt är jag försiktigt optimistiskt och hoppas att spelet kommer att bli bra.

Hej! Tobias, Dev här.

Din kritik kändes väldigt mitt i prick, även om Rick Sanchez var en lustig referens vi inte tänkte på... Det är bara looken vi valt på våra karaktärer, de kommer alla ha unika "hjälmar" i slutändan. Kanske något spelare kan välja själv. Men karaktärerna kommer ändras i övrigt också.

Kritiken rör vid saker som vi jobbar hårdast med, och har gjort ganska länge nu. Förhoppningsvis kommer det fram bra i framtiden!

Input som din är sjukt värdefull! Tack!

Inaktiv
Skrivet av Knackelibang:

Hej! Tobias, Dev här.

Din kritik kändes väldigt mitt i prick, även om Rick Sanchez var en lustig referens vi inte tänkte på... Det är bara looken vi valt på våra karaktärer, de kommer alla ha unika "hjälmar" i slutändan. Kanske något spelare kan välja själv. Men karaktärerna kommer ändras i övrigt också.

Kritiken rör vid saker som vi jobbar hårdast med, och har gjort ganska länge nu. Förhoppningsvis kommer det fram bra i framtiden!

Input som din är sjukt värdefull! Tack!

Hej Tobias! Det ska bli kul att se vad som händer med detta framöver. Tycker grundidéen verkar spännande och har förståelse då jag själv grejat en del med spel att det kan vara mycket tänkta funktioner/innehåll som ännu saknas. Lycka till

1
Skriv svar