Fortsätt din Days Gone-resa på Playstation 5 - i dynamisk 4K

Robot
Fortsätt din Days Gone-resa på Playstation 5 - i dynamisk 4K

Bend Studio bekräftar nextgen-detaljer.

#days-gone, #playstation-5


Medlem

Lirade Days Gone tidigare i år. Gillade verkligen spelet!

Inaktiv

Väldigg brs spel, är nog ett av mina top fem ddnna genration även om det noh är nummer fem då.
Enda jag inte gillade med det var att det var alldeles för långt, blev lite tjatigt i slutändan.

Medlem

Nice, FF15 och Days gone blir nog bland de första spelen som jag planerar att spela igenom på PS5.

Hoppas att Shadow of War får samma texturer som One X fast med upp till 60FPS, i värsta fall så blir det väl samma som PS4 Pro med låsning på 30FPS :/
Man kan ju i alla fall hoppas på att PS Plus collection och månadens spel för November(Shadow of War) får lite extra kärlek från Sony.

Hoppas att det inte gör något att jag postar samma som jag skrev på Sweclockers :/

Medlem

Ett bra spel. Gav många bra timmar. Hoppas på en uppföljare!

NuZ
Testpilot

Är väl med i PS now nu också va?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Synd min resa redan är fullt avklarad. Men jösses vilket bra spel det var. Bland de roligare open world spelen jag kört den här generationen helt klart.
Bra story också till skillnad från flesta spel som brukar dra iväg något så kopiöst så det blir överdrivet. Det här var jordat och spännande in i det sista.

Skrivet av NuZ:

Är väl med i PS now nu också va?

Yep, kom nu den här månaden i PS Now.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Avstängd
Skrivet av NuZ:

Är väl med i PS now nu också va?

Kommer även med i Playstation Plus Collection paketet

Från Worldwide Studios:

  • Bloodborne

  • Days Gone

  • Detroit: Become Human

  • God of War

  • Infamous Second Son

  • Ratchet and Clank

  • The Last Guardian

  • The Last of Us Remastered

  • Until Dawn

  • Uncharted 4: A Thief’s End

Från tredje part

  • Batman: Arkham Knight

  • Battlefield 1

  • Call of Duty: Black Ops III – Zombies Chronicles Edition

  • Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

  • Fallout 4

  • Final Fantasy XV Royal Edition

  • Monster Hunter: World

  • Mortal Kombat X

  • Persona 5

  • Resident Evil 7 biohazard


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Synd min resa redan är fullt avklarad. Men jösses vilket bra spel det var. Bland de roligare open world spelen jag kört den här generationen helt klart.
Bra story också till skillnad från flesta spel som brukar dra iväg något så kopiöst så det blir överdrivet. Det här var jordat och spännande in i det sista.

Samma för mig. Hade skitkul rakt igenom och gillade verkligen karaktärerna. Jordat och spännande var spot on👍.

Medlem

Sjukt ändå. Spelet släpptes, fick mycket skit för att det var buggit och oslipat.
Man slipar till det och nu nämner många det i dessa sammanhang.

Jag kommer ge det en chans nu, men samtidigt känner man ju...Snälla varför kan ni inte bara släppa era spel färdiga istället? Detta spelet hade ju troligen sålt mycket bättre om de försenat det, släppt det i det skicket som spelet är i nu istället.

CDPR 4 prez

Avstängd
Skrivet av EYEtriforce:

Sjukt ändå. Spelet släpptes, fick mycket skit för att det var buggit och oslipat.
Man slipar till det och nu nämner många det i dessa sammanhang.

Jag kommer ge det en chans nu, men samtidigt känner man ju...Snälla varför kan ni inte bara släppa era spel färdiga istället? Detta spelet hade ju troligen sålt mycket bättre om de försenat det, släppt det i det skicket som spelet är i nu istället.

CDPR 4 prez

Grejen med Days Gone vid släpp var att recensionerna gjordes utan dag-1 patch släpptes. Vilket orsakade att många tyvärr avfärdade spelet helt och hållet. Många av buggarna och det som ansågs vara oslipat var fixade när de stora massorna fick lägga händerna på det


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem

Jag verkligen älskar Days Gone.
Flera ggr trodde jag att det var strax slut, att jag uppgraderat allt, sett allt, gjort allt.
Sen gör jag klart ett main mission och en ny värld öppnas med mer allt.
Eller... Iaf någon gång🙄
Sorry, var inte alltid helt nykter när jag lirade det😅
Jävligt coolt spel iaf!

Medlem

Fantastiskt spel! Kunde inte lägga ifrån mig det förrän jag maxat allt. Det absolut bästa i spelet är egentligen när man klarat spelet i princip och kunde ta sig an horderna. Fan vad intensivt! Ett av generationens absoluta höjdpunkter.

Medlem

Vart sjuk i dagarna, då låna Jag broderns ps4 för att fördriva tiden. Days gone har jag länge velat köra. Även då jag ville vänta på nextgen uppdateringen så vart det svårt att motstå från att inte fått lira det.

Grymt spel på alla sätt, 4,5/5 . Det som drog ner spelet från en fullpoängare vart en jobbig bugg med en Reacher I grottan.

Ni som får spela med nya ögon på PS5, congrats🎉
Sinnessjukt bra spel där till och med en skräckskadad gubbe som mig fick panik i mellan.


signatur

Banksy

Medlem

Days Gone blev mitt sommarspel när det regnade som värst. Blev väldigt positivt överraskad och spelade klart det mot förmodan. Ett av de bättre spel jag spelat under ett par år faktiskt.

Medlem

Ja spela genom collection inte now. Vet någon skillnaden på now och collection i spel kvalitet? Skulle aldrig röra now själv ens gratis.

Medlem
Skrivet av Alienshade:

Ja spela genom collection inte now. Vet någon skillnaden på now och collection i spel kvalitet? Skulle aldrig röra now själv ens gratis.

Förstår inte vad du menar riktigt, menar du ifall man väljer att streama via Now?
Många Now spel har stöd för nedladdning, antar att det gäller alla eller dom flesta PS4 spel som finns på tjänsten.

Streamingen på Now har väl också varit Sonys lösning för att spela PS3 spel på PS4, eftersom att det är svårt att få PS3 mjukvara att fungera på PS4.

Avstängd
Skrivet av Alienshade:

Ja spela genom collection inte now. Vet någon skillnaden på now och collection i spel kvalitet? Skulle aldrig röra now själv ens gratis.

Noll skillnad. Samma spel till collection som erbjuds via PsNow.
Får man fråga varför du inte vill röra PsNow


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

1
Skriv svar