SWAT-doftande Door Kickers 2 släppt i early access

Robot
SWAT-doftande Door Kickers 2 släppt i early access

Ett strategiskt actionspel där planeringen spelar huvudrollen.

#door-kickers-2


Medlem

Ser betydligt mer fram emot 3d SWAT liret "Ready or Not" som verkar släppas nästa år. Det har saknats något sådant på väldigt många år nu.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Instämmer med CARTMAN , jag saknar ett taktiskt fps spel typ SWAT 4 eller R6 Ravenshield, är lite sugen på GTFO som påminner om de spelen av det jag sett fast med aliens , någon som testat GTFO ?

GTFO gameplay

Medlem
Skrivet av sky one:

Instämmer med CARTMAN , jag saknar ett taktiskt fps spel typ SWAT 4 eller R6 Ravenshield, är lite sugen på GTFO som påminner om de spelen av det jag sett , någon som testat GTFO ?

GTFO är verkligen inte som de spelen du just nämnt. Det är på inget sätt likt.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Ser riktigt mysigt ut

Kunde bara hoppas på en Ps5 release.
Men de händer väl aldrig ...

Medlem

Jag har bara testat första Door Kickers men det spelet är bra mycket mer SWAT 3/4 eller Rainbow Six än många andra spel och till och med Siege är. Den största skillnaden är sättet man spelar det på men det märks att de som skapade spelet är stora fan av taktiska spel som de senare SWAT spelen eller de tidigare Rainbow Six spelen.

Som ett stor fan av SWAT 4 och Raven Shield så är jag intresserad, får väl ta och spela klart det första spelet någon dag, så många spel men så lite tid. Kommer helt klart följa utvecklingen av det här spelet.

Inaktiv
Skrivet av sky one:

Instämmer med CARTMAN , jag saknar ett taktiskt fps spel typ SWAT 4 eller R6 Ravenshield, är lite sugen på GTFO som påminner om de spelen av det jag sett fast med aliens , någon som testat GTFO ?

GTFO gameplay

Hur många minuter kollade du på gameplayklippet? Likheterna är väl ungefär att det är förstapersonsskjutare men där tar det slut. GTFO går i min mening mer att jämföra med spel som L4D.

Inaktiv
Skrivet av CARTMAN:

Ser betydligt mer fram emot 3d SWAT liret "Ready or Not"

Det gjorde jag med ett tag men nu är jag osäker.
Får starka vaporware vibbar faktiskt och jag är ändå en person som tror på Star Citizen.

De skulle släppa en trailer "inom 8 veckor" men det tog 10 månader.
Alphan är hemsk och PvE-delen har inte fått en uppdatering på 8 månader om jag förstår rätt.
Betan sköts fram ett år.
Deras reddit är bara negativitet, "don't buy" posts och memes.
Men det värsta är väl att det är complete silence från utvecklarna och community manager har de ens ingen just nu tror jag.

Jäkligt synd, för det ser coolt som fan ut.

Medlem

Spännande spel, men som ovan så vill jag också ha ett spel som är lite som SWAT4.

Liten "dum fråga" bara, early acess innebär det att man får spelet som en demo inför det riktiga spelet? Jag har sett att det är early acess på Film maker tycoon senare i nov som verkar intressant det med.

Redaktör
Skrivet av Zontos:

Spännande spel, men som ovan så vill jag också ha ett spel som är lite som SWAT4.

Liten "dum fråga" bara, early acess innebär det att man får spelet som en demo inför det riktiga spelet? Jag har sett att det är early acess på Film maker tycoon senare i nov som verkar intressant det med.

Nja, early access är att du köper en ofärdig version av spelet. Det är under utveckling och innehåller säkerligen ett gäng buggar, saknar features och så vidare. Ett sätt för utvecklare att få in pengar redan innan spelet är färdigt och få feedback från spelarna. Sen funkar det säkert som demo eller marknadsföring också, förstås.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Nja, early access är att du köper en ofärdig version av spelet. Det är under utveckling och innehåller säkerligen ett gäng buggar, saknar features och så vidare. Ett sätt för utvecklare att få in pengar redan innan spelet är färdigt och få feedback från spelarna. Sen funkar det säkert som demo eller marknadsföring också, förstås.

I see får se om jag köper det, det är förmodligen billigare nu också.

Redaktör
Skrivet av Zontos:

I see får se om jag köper det, det är förmodligen billigare nu också.

Ja, det brukar kunna stiga en hundralapp eller så vid release. Man måste dock vara beredd på att upplevelsen kan vara mer eller mindre trasig.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Ja, det brukar kunna stiga en hundralapp eller så vid release. Man måste dock vara beredd på att upplevelsen kan vara mer eller mindre trasig.

Ah, nä det kanske är värt för folk som gillar att spela spel under utveckling.

1
Skriv svar