Klart! Playstation 5 går bara att köpa online vid releasen – världen över

Medlem
Skrivet av jbx:

Ser det mer som andras dumhet, att tycka synd om sig själv för att man inte får sin maskin på releasedagen trots att man har haft samma möjlighet som alla andra att boka i tid. Det kostar inte ens en krona att förboka hos de stora återförsäljarna så det finns ingen anledning att inte göra de om man nu vill ha konsolen day one.

Skillnad var det med RTX3080, där det inte ens gick att förhandsboka, där köpte jag ett kort på blocket för överpris, men är nöjd över de, annars hade jag fortfarande inte haft de!!

Oavsett om du tänkt tjäna pengar på andras dumhet eller olycka så är det ju fortfarande du som är idioten...

jbx
Medlem
Skrivet av MaXMC:

Oavsett om du tänkt tjäna pengar på andras dumhet eller olycka så är det ju fortfarande du som är idioten...

Må så vara, en idiot som får konsolerna day one och dessutom tjänar någon tusenlapp eller två genom att vara smart och boka i tid. 🤥


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

jbx
Medlem
Skrivet av nicbex:

Du får motivera det som du vill, menade bara att du kunde ha varit ärligare och skrivit "så att jag kan tjäna lite pengar på att andra inte fått konsol på releasedagen"

Visst, men det var aldrig min plan från början, bokade på två ställen med typ 6 månaders mellanrum för att vara säker att få den på releasedagen.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

12
Skriv svar