Black Friday 2020

Medlem
Black Friday 2020

Japp, den stora readagen närmar sig. Om man kan kalla den för det, har varit rätt kasst det senaste. Med det sagt brukar folk här inne vara grymma på att hitta fynd på olika sajter så ni får gärna dela med er. Kommer ihåg att Xbox Digital Edition släpptes för tusenlappen, och kommer denna deal tillbaks så köper jag gärna hittar ni den får ni gärna säga till.

Medlem

Litar efter en soundbar! Så har någon några tips är det bara att säga till

Medlem

Någon som kan hjälpa mig att hitta en speldator nu på rean. I7 och ett 2000 serie kort.

Medlem

Jag hoppas lite på att många nyare spel hamnar på rean, eftersom många komma sitta hemma i jul och inte träffa kompisar (om folk följer rekommendationerna då) så kan man ju köpa sig spel man inte lagt pengar på direkt vid release.

Skägg.
10 Chambers

Vännerna på Sweclockers har också dragit igång sin portal: https://www.sweclockers.com/blackfriday


signatur
Medlem

Ett tips, kolla tillverkarnas hemsidor, en del har webshop och erbjudande. Inte alltid de dyker upp på t.ex. Price Runner.

Knep en TV igår från Samsung som var liite billigare än vad andra hade som BF deals + att det var fraktfritt.

Medlem
Skrivet av miche:

Någon som kan hjälpa mig att hitta en speldator nu på rean. I7 och ett 2000 serie kort.

Kolla komplett och deras paket med 2080. Men du får bygga det själv isåfall. Du får en sats med prylar, sen är det bara att skruva och mecka. Annars finns det en bra deal här.

https://www.komplett.se/product/1173238/dator-surfplatta/komp...

eller

https://www.komplett.se/product/1165542/gaming/speldator/stat...

Men vill du komma undan billigare än så, då är det dags att bygga din egen.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av Kyrre:

Japp, den stora readagen närmar sig. Om man kan kalla den för det, har varit rätt kasst det senaste. Med det sagt brukar folk här inne vara grymma på att hitta fynd på olika sajter så ni får gärna dela med er. Kommer ihåg att Xbox Digital Edition släpptes för tusenlappen, och kommer denna deal tillbaks så köper jag gärna hittar ni den får ni gärna säga till.

Microsoft stoppade tillverkningen av Xbox One i somras, så hoppas inte allt för mycket på att kunna fynda en Digital Edition i år då den verkar vara slutsåld överallt. Du har nog större chanser att kunna fynda en vanlig One S, som producerades i mycket större volymer, för dryga tusenlappen. Men jag ska hålla ögonen öppna.

Medlem

https://cdon.se/hemelektronik/gtsa-infinity-bf-6-limited-rtx-...

Köpte denna igår för 12990, lite dyrare idag. Men fortfarande bra deal!

Medlem

På jakt efter ett ordentligt trådlöst headset med bra ljud och komfort, men eftersom det är så långt från mitt eget kunskapsområde vet jag inte vad som är bra eller dåligt, eller vart jag kan hitta vettiga recensioner som man kan lita på.

Lycka till allihop, hoppas ni/vi hittar något pangerbjudande!

Medlem
Skrivet av burkmopp:

På jakt efter ett par ordentliga trådlösa hörlurar, men eftersom det är så långt från mitt eget kunskapsområde vet jag inte vad som är bra eller dåligt, eller vart jag kan hitta vettiga recensioner som man kan lita på.

Lycka till allihop, hoppas ni/vi hittar något pangerbjudande!

Om du vill ha till PC/Konsol så Arctis 7. Dessa ska tydligen gå för 890 på EG den 27:e enligt vad som skrevs på Swec.
Annars för musik rekommenderar jag Sony XM3 som är nedsatta och har fått riktigt bra betyg.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

En annan är ute efter ett par trevliga hörlurar till konsolen eftersom dom gamla va ej kompatibla till xbox... Någon som har något tips? Gärna trådlöst och är lite kräsen. Hört mycket gott om steelseries 9x men däremot inte hittat dem på black friday...

Medlem
Skrivet av Thane:

Litar efter en soundbar! Så har någon några tips är det bara att säga till

Ser att Elgigaten ska ha rea på Sonos Beam den 26e kl: 00.01

Medlem
Skrivet av Taskman:

Om du vill ha till PC/Konsol så Arctis 7. Dessa ska tydligen gå för 890 på EG den 27:e enligt vad som skrevs på Swec.
Annars för musik rekommenderar jag Sony XM3 som är nedsatta och har fått riktigt bra betyg.

Läst mycket bra om dom, och har en vän som intygar. Om det priset stämmer så blir det ett givet köp, tackar för tipset!

Medlem
Skrivet av krislevin:

Kolla komplett och deras paket med 2080. Men du får bygga det själv isåfall. Du får en sats med prylar, sen är det bara att skruva och mecka. Annars finns det en bra deal här.

https://www.komplett.se/product/1173238/dator-surfplatta/komp...

eller

https://www.komplett.se/product/1165542/gaming/speldator/stat...

Men vill du komma undan billigare än så, då är det dags att bygga din egen.

Dock tycker jag man ska undvika komplett. De klyddar alltid onödigt mycket när saker går isönder och behöver fixas.
Jag höll på i 3 månader med att skicka mitt kingpin 1080ti kort fram och tillbaka - till slut gav jag upp. Jag hade inkluderat tonvis med material till dom inklusiv flera timmas provkörning på flera olika datorer, videos vad som händer osv.. men de skickade tillbaka den hela tiden och påstod att den fungerade. Till slut gav jag upp.

Och detta är något jag har fått höra från många andra när de haft problem med prylar. De verkar göra allt i sin makt för att slippa reparera/ersätta osv.

Har även haft problem med försändelser från dom osv (Som inte var postens fel).

Men med det sagt, det är bra prylar de säljer. Det är deras support jag inte gillar.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Microsoft stoppade tillverkningen av Xbox One i somras, så hoppas inte allt för mycket på att kunna fynda en Digital Edition i år då den verkar vara slutsåld överallt. Du har nog större chanser att kunna fynda en vanlig One S, som producerades i mycket större volymer, för dryga tusenlappen. Men jag ska hålla ögonen öppna.

Attans schyst! tänkte att dom kanske rear ut de äldre nu när nya generationen har kommit, får hoppas

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Läst mycket bra om dom, och har en vän som intygar. Om det priset stämmer så blir det ett givet köp, tackar för tipset!

Är själv inne på dem och har länge väntat på att de går ner i pris. Om de går för det priset hoppar jag också på direkt.
Att de sen fungerar sömnlöst till PC, switch och telefon via kabel gör ju inte saken sämre.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem
Skrivet av TorzT:

En annan är ute efter ett par trevliga hörlurar till konsolen eftersom dom gamla va ej kompatibla till xbox... Någon som har något tips? Gärna trådlöst och är lite kräsen. Hört mycket gott om steelseries 9x men däremot inte hittat dem på black friday...

Kika på Corsair HS75 XB. Köpte dom efter medlemsrecension här på FZ, men även fått grymma betyg av andra.

Kört med dom i en vecka och är galet nöjd. Premium känsla över hela headsetet och ljudet är enastående. Trådlöst och stöder dolby Atmos!

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Dock tycker jag man ska undvika komplett.

Min Switch lite gick sönder bara någon dag efter jag köpte den (drifting). Fick tyvärr bli nästan otrevlig före dom gav mig bra service.

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Min Switch lite gick sönder bara någon dag efter jag köpte den (drifting). Fick tyvärr bli nästan otrevlig före dom gav mig bra service.

Köpte en relativt dyr dator genom dem, dock gick den med nåt som kallades "striped screen of death", verkade vara knutet till Grafikkortet, kunde inte replikera felet på beställning, bara att det händer då o då, lycka till att förklara det för supporten. Skickade in datorn 3 ggr till dem, de kunde inte hitta felet och fick tillbaka den varje gång. Till och med supporten på AMD sa, kontakta återförsäljaren.

Aldrig mera Komplett.

NuZ
Testpilot
Skrivet av TorzT:

En annan är ute efter ett par trevliga hörlurar till konsolen eftersom dom gamla va ej kompatibla till xbox... Någon som har något tips? Gärna trådlöst och är lite kräsen. Hört mycket gott om steelseries 9x men däremot inte hittat dem på black friday...

Kan starkt rekommendera Corsair HS75. Jag gjorde en testpilot tidigare om dessa. Grymt bra ljud men är i det lite högre prisklassen

https://www.fz.se/recension/284784-testpilot-corsair-hs75-xb-...


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Watch Dogs Legion för 299 kr på Elgiganten, kanske blir ett ex ändå!

Medlem
Skrivet av Thane:

Litar efter en soundbar! Så har någon några tips är det bara att säga till

Jag knep ”lg sn11rg” när mediamarkt körde halva pris på den. Jag var ute efter en soundbar med både Dolby atmos stöd och dts:x. Såg att några körde blackfriday kampanj. Jag är supernöjd med min. Krävs dock att man har lite större tv. Den är nästa lika lång som min 75;a 😂

Medlem
Skrivet av kabukishaman:

Watch Dogs Legion för 299 kr på Elgiganten, kanske blir ett ex ändå!

Måste säga att det var VÄLDIGT tidigt den rabatterades. Släpptes ju precis nyligen.

Medlem
Skrivet av Thane:

Litar efter en soundbar! Så har någon några tips är det bara att säga till

Sikta in dig på en Sonos! Värt varenda krona. Köpte en på rean förra året och är galet nöjd!

Medlem
Skrivet av Thane:

Litar efter en soundbar! Så har någon några tips är det bara att säga till

Jag köpte en sån här samt tillhörande bakre högtalare tidigare i år. Då var den nedsatt från 12999:- till 6999:-, riktigt jäkla grym

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5174628


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av Davisx3m:

https://cdon.se/hemelektronik/gtsa-infinity-bf-6-limited-rtx-...

Köpte denna igår för 12990, lite dyrare idag. Men fortfarande bra deal!

För en som inte förstår sig på specs så bra, vad kan man förvänta sig av den där datorn? Can it run crysis?

Medlem

Listar lite spel, prissäkningarna gäller både Ps4 och Xbox One:

Crash Bandicoot 4: It’s About Time för 399kr på Inet. (599kr tidigare)
Fifa 21 eller NHL 21 för 299kr på Elgiganten. (549kr tidigare)
Tony Hawk's Pro Skater 1+2 för 329kr på Elgiganten. (399kr tidigare)

Hyfsat bra deal för spel som enbart varit ute i någon månad eller två.

Medlem
Skrivet av miche:

Någon som kan hjälpa mig att hitta en speldator nu på rean. I7 och ett 2000 serie kort.

2000 serien är fortfarande typ samma pris som 30 serien, så hade byggt en själv, du kan bygga lätt en 3070-3080 data för 16-20000

Medlem
Skrivet av Taskman:

Om du vill ha till PC/Konsol så Arctis 7. Dessa ska tydligen gå för 890 på EG den 27:e enligt vad som skrevs på Swec.
Annars för musik rekommenderar jag Sony XM3 som är nedsatta och har fått riktigt bra betyg.

Tack för tips, var på Swec har du hittat denna information? Jag försökte hitta det men jag lyckades ej...

Vet du om de är kompatibla med Xbox One/Series X? Låter ju som en riktigt bra hörlur till ett fantastiskt pris om det stämmer! Får bevaka detta.


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Skriv svar