Xbox Games with Gold - December

Ambassadör
Xbox
Xbox Games with Gold - December

Det var det dags för december månads spel som ingår med Xbox Live Gold (eller Xbox Game Pass Ultimate) prenumerationen. Den här månaden får vi mordmysterier, urballad action och märkliga ryska dockor...

Alla Xbox 360/OG Xbox-spel som erbjuds som Games with Gold fungerar också på Xbox One och Series X|S via bakåtkompatibilitet, så som vanligt 4 spel att plocka hem för alla på Xbox One/Series X|S.

Xbox One:

The Raven Remastered (1-31 dec)

Bleed 2 (16 dec-15 jan)

Xbox 360:

Saints Row: Gat out of Hell (1-15 dec)

Stacking (16-31 dec)

#xbox #games-with-gold #nyhetstips


signatur

Jump in.

Avstängd

Märks verkligen att Microsofts fokus numera är på gamepass


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem

Stacking är ett underbart spel, rekommenderas varmt.

Backloggens befriare

Raven har jag spelat en del av på 360 - gillade det starkt!


signatur

Ad hoc addendum

NuZ
Testpilot

Stacking är riktigt bra spel


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Raven är riktigt bra och det är också Stacking!

Ambassadör
Xbox

Ser ut som att Raven och Stacking rekommenderas hårt här, inte så dum månad ändå


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Ser ut som att Raven och Stacking rekommenderas hårt här, inte så dum månad ändå

Inte för att vara den som är den. Men jag tyckte varken om Stacking, Raven eller Saints Row när de var nya. Däremot hade jag roligare än förväntat med Bleed 1+2 när jag köpte det på en steamrea för ett par år sedan.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av maq777:

Inte för att vara den som är den. Men jag tyckte varken om Stacking, Raven eller Saints Row när de var nya. Däremot hade jag roligare än förväntat med Bleed 1+2 när jag köpte det på en steamrea för ett par år sedan.

Stämningsdödare!


signatur

Jump in.

1
Skriv svar