Köper 3080 (helst Asus)

Medlem
Köper 3080 (helst Asus)

Hej,

Precis som rubriken säger så letar jag efter ett 3080, skicka gärna alla förslag men ute primärt efter Asus TUF (OC).

Tack på förhand!

MvH


signatur

treat others as you want them to treat you

Medlem

Hypen har avtagit en del. De verkar nu gå att köpa på tradera för runt 10.000:- på tradera. De finns många aktiva auktioner. Annars kan du ställa dig i kön hos valfri återförsäljare.

Medlem

Tack för förslag men kanske va lite sen ute då det endast funnits 3 kort uppe senaste 7 dagarna på traderas där dom slutat runt 13k samt att det kommit nyheter på SweC om att det kan bli längre vänta på dessa och har sett flera ÅF skjuta datum längre bort :/


signatur

treat others as you want them to treat you

Medlem

Japp, jag ser det nu. Fanns 10+ när jag tittade den 27:e. Dock ingen aning om vad priserna stannade vid. Jag har monitorerat Webhallen ett tag. Sitter själv i kön på ett kort där. I princip händer ingenting. Enstaka kort skickade. Enstaka avbokningar. Gör att jag fortfarande är skitlångt ner i kön

Medlem

jo förstår de

Själv har jag nog bestämt mig för att testa lyckan med ett kommande 3080TI vilket jag känner ligger mer i sweetspot i pris sen att det blir omöjligt att få tag på det omgång 2 är en annan femma..


signatur

treat others as you want them to treat you

Medlem

Har ett ventus ja kan tänkas säja i sthlm om det är av intesse.

1
Skriv svar