Destiny 2 beyond light xbox

Medlem
Destiny 2 beyond light xbox

Hej,

Vi är ett gäng värmlänningar på 4-5 st som spelar Destiny 2 på xbox, vi skulle behöva en eller flera spelare att spela deep stone crypt raiden med. Vi är samtliga på powerlevel 1250-60 och det vore bra om du eller ni är på liknande level. Är du intresserad är det bara att höra av dig eller lägga till mig på xbox live: dddTorsby.

Medlem

Jag har tagit upp mitt Destiny spelade nyligen och ligger på 1215. Hur ofta spelar ni och hur casual är det?

Skrivet av oomberg:

Hej,

Vi är ett gäng värmlänningar på 4-5 st som spelar Destiny 2 på xbox, vi skulle behöva en eller flera spelare att spela deep stone crypt raiden med. Vi är samtliga på powerlevel 1250-60 och det vore bra om du eller ni är på liknande level. Är du intresserad är det bara att höra av dig eller lägga till mig på xbox live: dddTorsby.

Medlem
Skrivet av Kimpalarsson:

Jag har tagit upp mitt Destiny spelade nyligen och ligger på 1215. Hur ofta spelar ni och hur casual är det?

Vi har alla jobb så det brukar bli kvällar och helger som vi kör tsm. Vi är lagom casual, det är inte på liv och död direkt. Det vore bra om du är runt 1250 ändå för att det ska flyta på i raiden.

Medlem

Är för närvarande 1250+, men vet inte om jag vågar raida? =D

Är primärt en PC spelare när det kommer till FPS, men blivit Destiny 2 igen på Series X nu när det finns "gratis" på abonneringen!

Har ni hittat någon annan eller hur ser det ut? Jag spelar förvisso väldigt intermittent (jobb + 3 barn), men brukar bli någon sittning eller 3 i veckan.

Faaast, from torsdag kom jag på att det blir Cyberpunk för hela slanten! Får återkomma när jag spelat färdigt det och höra läget igen kanske ?

1
Skriv svar