FZ-favoriten Greedfall expanderar, och kommer till nästa konsolgeneration

Robot
FZ-favoriten Greedfall expanderar, och kommer till nästa konsolgeneration

Nya Greedfall-horisonter väntar.

#greedfall, #spiders


Medlem

En av förra generations bästa spel. Jag var en av de som gillade bound by flame och älskar att se hur Spiders har blivit bättre och bättre på vad de gör.
Deras crafting system är så välgjort och till skillnad ifrån andra fantasyspel, ser allting ut att tillhöra vår värld.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Ambassadör
Xbox

Har det liggandes i backloggen så man får ju hoppas att Series X|S / PS5-versionerna är en gratis uppdatering som många andra gör. Verkar vara ett väldigt trevligt spel!


signatur

Jump in.

Medlem

Ingår även i PS now vill jag tillägga
Mycket bra spel faktiskt med rolig och kul Combat

FM-guru
F.d. Sisyr

Tyckte det stod Godfall och trodde det var sarkasm...

KoP
Medlem

Synd att man aldrig gillade spelet. Pallade med några timmar men tröttnade på att det kändes så stelt och styltigt så det fick hamna på hyllan och samla damm. :'D

Medlem

Undra om de kommer fixa så spelet blir bra då. Det hade en väldigt stor potential, men det var riktigt jäkla stelt.

Medlem

Hur kan det vara dyrare på Steam än ps store???
Tänkte köra det på pc men håller precis på med DA inquisition så väntar nog till i vår. Börjar ladda för cyberpunk istället den 10 dec, peppar peppar 🤠


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av MacNille:

En av förra generations bästa spel. Jag var en av de som gillade bound by flame och älskar att se hur Spiders har blivit bättre och bättre på vad de gör.
Deras crafting system är så välgjort och till skillnad ifrån andra fantasyspel, ser allting ut att tillhöra vår värld.

Jag håller med där om hur spiders blir bättre och bättre och det är kul att hänga med i utvecklingen. Jag shr också spelat alla deras spel.
Både gillat och ogillat dom samtidigt. Och jag kommer köpa och spela nästa spel som gör 👌🏻

Medlem
Skrivet av KoP:

Synd att man aldrig gillade spelet. Pallade med några timmar men tröttnade på att det kändes så stelt och styltigt så det fick hamna på hyllan och samla damm. :'D

Det öppnades upp då man lämnade hemlandet tyckte jag Positivt överraskad av spelet

Medlem
Skrivet av MacNille:

En av förra generations bästa spel. Jag var en av de som gillade bound by flame och älskar att se hur Spiders har blivit bättre och bättre på vad de gör.
Deras crafting system är så välgjort och till skillnad ifrån andra fantasyspel, ser allting ut att tillhöra vår värld.

Spelade du verkligen igenom bound by flame hela vägen? Jag gillade det också i början men de sista banorna i spelet var under all kritik och verkligen ett hafsjobb utan dess like. Efter det spelet och Mars: war logs så har jag inga stora förhoppningar på deras spel. Har undvikit greedfall av just den anledningen.

Medlem
Skrivet av Izuel:

Spelade du verkligen igenom bound by flame hela vägen? Jag gillade det också i början men de sista banorna i spelet var under all kritik och verkligen ett hafsjobb utan dess like. Efter det spelet och Mars: war logs så har jag inga stora förhoppningar på deras spel. Har undvikit greedfall av just den anledningen.

Japp. Jag spelade igenom hela spelet.
Greedfall är mycket bättre än bound by flame.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Hoppas man får next gen uppgraderingen för en billig penning om man redan äger spelet om de inte vill ge det gratis.

Medlem

Jag är också imponerat att spelet såldes i över en miljon exemplars.
Det är ett bevis på att mellanmarknaden fortfarande lever och att flera spel som Greedfalls behövs och kommer att komma.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

1
Skriv svar