Far cry 4 skiva spela samarbete online ps4+ PROBLEM

Medlem
Far cry 4 skiva spela samarbete online ps4+ PROBLEM

Köpte Far cry 4 på skiva som jag installera på ps4 pro som är primära, ja har kommit så långt som att "spela samrbete" med en vän online Network players 2-19 soelare över playstatuon plus + och den andra spelare ska kunna spela utan att ha äger spele.
Men jag får inte detta att funka.
Någon som kan hjälpa mig ???
Mvh xvipbagarn

Medlem

Jag googlade lite snabbt då detta verkar intressant. Verkar ska gå att spela 2 spelare även fast bra en äger spelet. Dock med en del restriktioner. Spelare nummer 2 laddar hem demo versionen av farcry 4 som gör det möjligt att spela 2 timmar coop som jag förstod det, vill ni spela mera krävs att båda äger spelet. Kan ha fel men så tolkar jag det jag läst

Skribent

Var man inte tvungen att använda medföljande koder för att låta andra spela co-op under begränsad tid? Kommer ärligt talat inte ihåg, men om du köpt det begagnat kanske inte dessa koder kom med. Bara en gissning.

Medlem

Tack robbis, det funkar, tog ner demoversionen.
Har googlat flera dagar utan resultat, sen slog det mig,måste skriva här i forumet, blir tokig annars.
Så jättemycket TACK robbis.

Medlem
Skrivet av robbis:

Jag googlade lite snabbt då detta verkar intressant. Verkar ska gå att spela 2 spelare även fast bra en äger spelet. Dock med en del restriktioner. Spelare nummer 2 laddar hem demo versionen av farcry 4 som gör det möjligt att spela 2 timmar coop som jag förstod det, vill ni spela mera krävs att båda äger spelet. Kan ha fel men så tolkar jag det jag läst

Tack robbis
Mvh

Medlem
Skrivet av xvipbagarn:

Tack robbis
Mvh

Är du bagare btw?

Medlem
Skrivet av robbis:

Är du bagare btw?

Har varit i 20år men inte längre.

Medlem
Skrivet av xvipbagarn:

Har varit i 20år men inte längre.

Coolt. Jag jobbade som det i 15 år, men nu jobbar jag med marknadsföring o försäljning inom samma bransch.

Medlem
Skrivet av robbis:

Coolt. Jag jobbade som det i 15 år, men nu jobbar jag med marknadsföring o försäljning inom samma bransch.

Vilket sammanträfande, världen är liten.

Ang: far cry 4 . Jag spelar ps4 kan man spela online med dom som har det på pc ??? Du kanske vet.

Jag håller på att lära mig men allt är så komplicerat tycker jag.

Mvh

Medlem
Skrivet av xvipbagarn:

Vilket sammanträfande, världen är liten.

Ang: far cry 4 . Jag spelar ps4 kan man spela online med dom som har det på pc ??? Du kanske vet.

Jag håller på att lära mig men allt är så komplicerat tycker jag.

Mvh

Crossplay på pc mot ps4 är ganska sällsynt. Det är bara vissa spel som stödjer det. Tyvärr tror jag inte farcry 4 gör det. Xbox, pc o switch brukar gå bra ihop.

1
Skriv svar