Se nya bilder och filmer från nöjesfältet Nintendo World i Japan

Robot
Medlem

Sugen på Japan, definitivt! Kommer man komma iväg? Tveksamt!

Medlem

Förra årets resa till Japan gav mersmak och detta måste man testa innan man inte längre kan.
Så det blir nog återresa tidigare än planerat 😃

Medlem

Tanken är att jag ska dit om ett år eller så om det blir säkert att resa igen. Akihabara känns ju lite som ett tvunget besök. Gillar jag landet och folket alldeles för mycket så finns risken att jag åker dit igen och stannar i två år medans jag lär mig språket 😅


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av Managor:

Tanken är att jag ska dit om ett år eller så om det blir säkert att resa igen. Akihabara känns ju lite som ett tvunget besök. Gillar jag landet och folket alldeles för mycket så finns risken att jag åker dit igen och stannar i två år medans jag lär mig språket 😅

Akihabarar roligt, men allt känns så sjukt dyrt om du skulle vilja handla något retro. Arkadhallarna är fina dock ☺️

Medlem

Jag har redan tänkt besöka Japan, så detta blir ju definitivt ett ställe jag besöker.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Varit i Osaka många gånger och kan absolut tänka mig ett besök till Nintendo World nästa gång jag reser till Japan.

Medlem
Skrivet av MrCynical:

Akihabarar roligt, men allt känns så sjukt dyrt om du skulle vilja handla något retro. Arkadhallarna är fina dock ☺️

Ja, shoppa gör jag nog inte så mycket känner jag. Är mer upplevelserna som jag är ute efter 😁 Så gå runt och kika, käka allt jag ser och besöka några tempel osv 😅


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av Managor:

Ja, shoppa gör jag nog inte så mycket känner jag. Är mer upplevelserna som jag är ute efter 😁 Så gå runt och kika, käka allt jag ser och besöka några tempel osv 😅

Ja, det är en bra idé! Var där en hel del senaste Tokyoresan. Rekomenderas 😁

Medlem

Sugen? Absolut, jag skulle egentligen åkt i början av hösten efter OS-rushen och detta var en av sakerna på listan.

Men det blir inget åka av innan Corona är över.
Men ska dit när det väl känns ok igen.

Medlem

Ja det verkar asnice, Grabben har ju en önskan om att åka till Japan, så vi håller på att sparar undan nu, Frugan och dottern får dra till Mallis eller nåt... HA!


signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Medlem

När vi åker å hälsar på släktingarna(när det nu blir) så kommer detta definitivt bli ett av ställena vi besöker (☆▽☆)


signatur

I was the turkey aaall alooooong!......

1
Skriv svar