Medlem
spela med andra

Hej,

Letar efter lite folk man kan spela med då och då eller bara allmänt tjöta med. Spelar olika mycket i olika perioder och kör allt från rts till fps.
Har både xbox och pc.

Moderator | Testpilot
Skrivet av MrCynical:

Hej,

Letar efter lite folk man kan spela med då och då eller bara allmänt tjöta med. Spelar olika mycket i olika perioder och kör allt från rts till fps.
Har både xbox och pc.

Vad lirar du för spel?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vad lirar du för spel?

Just nu så kör jag lite Phasmaphobia,Ghost Recon breakpoint ibland. Har en massa spel så är öppen för förslag förutom för f2p spel som apex etc och Cod är jag inget direkt fan av

Medlem

Ta gärna en vända in på Discordservern, där finns det bland annat en kanal för "söker spelare".

https://www.fz.se/nyhet/275747-spelsnacka-med-fz-pa-discord


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Jag och en polare har kört Phasmophobia en gång och kör gärna fler gånger (lättskrämda som fan dock), du kanske kan haka på oss nån dag. Spelas lite väl sporadiskt kanske men PM'a över ditt steamnamn så kan jag lägga till dig om du är intresserad.

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Jag och en polare har kört Phasmophobia en gång och kör gärna fler gånger (lättskrämda som fan dock), du kanske kan haka på oss nån dag. Spelas lite väl sporadiskt kanske men PM'a över ditt steamnamn så kan jag lägga till dig om du är intresserad.

Låter najs! Är en total noob haha 😂

Medlem

Tänkte eventuellt köra Dying Light 2 , någon annan som är sugen?

1
Skriv svar