Rykte: Halo Infinite får battle royale-läge, utvecklas inte av 343i

Robot
Rykte: Halo Infinite får battle royale-läge, utvecklas inte av 343i
Medlem

signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Ahahahah-ahah aa....h


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Halo-teamet ska inte vara intresserade av battle royale. Men det skiter Micro idiot i för dom vill tjäna pengar på den nya heta skiten som alla håller på med för det är där pengarna är.

Ni kanske frågar varför rör det mig om dom tar med det eller inte du behöver ju inte spela det.

Ställ samma fråga till alla som såg fram i mot spelet ashes of creation men som blev helvestikgt försenat just för att dev teamet la mer tid och erngi på skapa battle royale som ingen bad om inte en enda jävla backer bad om det utan dom ville ha spela dom backa med kickstarter. Men nä battle royale det är där alla pengar är så skit göra klart det vi på började.

Fallout 76 samma sak i stället för focusera med bug fixes och optimersing av spelet så det dom släppte först var battle royal mode för det var viktigare än fixa buggar och optimisera spelet.

eld
Medlem
Skrivet av Duke_Gamer:

Halo-teamet ska inte vara intresserade av battle royale. Men det skiter Micro idiot i för dom vill tjäna pengar på den nya heta skiten som alla håller på med för det är där pengarna är.

Det står ju klart och tydligt i rubriken att battle royale läget inte utvecklas av halo-teamet.

Medlem
Skrivet av eld:

Det står ju klart och tydligt i rubriken att battle royale läget inte utvecklas av halo-teamet.

nä för dom ville inte men ändå ska det göras vilket är skit problemet är inte vem fan som gör det utan problemet är det görs trots ej viljan av det. Spel skaparna vill inte ha det fansen vill inte ha det men ändå ska det knuffas på.

eld
Medlem
Skrivet av Duke_Gamer:

nä för dom ville inte men ändå ska det göras vilket är skit problemet är inte vem fan som gör det utan problemet är det görs trots ej viljan av det. Spel skaparna vill inte ha det fansen vill inte ha det men ändå ska det knuffas på.

Fast nu låter det som att du hittar på en hel del, känner du folk på 343i?

Medlem
Skrivet av eld:

Fast nu låter det som att du hittar på en hel del, känner du folk på 343i?

"Halo-teamet ska inte vara intresserade av battle royale" De har sagt att det enda "BR" de vill ha är "battle rifle". Läste du inte artiklen utan bara tyckte du skulle argumnetera för argumentets skull ?

Medlem
Skrivet av Duke_Gamer:

nä för dom ville inte men ändå ska det göras vilket är skit problemet är inte vem fan som gör det utan problemet är det görs trots ej viljan av det. Spel skaparna vill inte ha det fansen vill inte ha det men ändå ska det knuffas på.

Vi får hoppas spelet blir roligt i alla fall. Än så länge har jag bara haft kul i ett "battle royale" och det är pubg, har provat det i cod och bfv men fastnade aldrig.

KoP
Medlem

Suck.. BR-läge. Så oinspirerat.

Medlem

Tweeten verkar ha tagits bort nu. Kanske inte fanns så mycket substans i ryktet?

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Vi får hoppas spelet blir roligt i alla fall. Än så länge har jag bara haft kul i ett "battle royale" och det är pubg, har provat det i cod och bfv men fastnade aldrig.

Jo jag säger inte att det är dåligt per säg men alla vill ha det bara för pengar skull okej om dom skapa ett stand alone Halo battle royale spel samma som när dom skapa Halo wars i stället för tvinga in det i ett spel när spel skaparna själv inte vill det.

Jag är så less på dom försöker tvinga in det i spel bara för pengars skull.

Fake News, som en viss herre hade sagt. Här har vi killen som har spridit rykten, han förklarar:

https://www.reddit.com/r/halo/comments/k4c1a1/the_state_of_th...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar