Helgsnackis - Vilken plattform lirar du Cyberpunk 2077 på?
Varför skulle det vara en hädelse? Längtar tills jag får sätta tänderna i det på min series X.
Jag vill kunna avnjuta det på bästa sätt så klart.
men jag funderade inte på att förboka det till stadia, jag har gjort det så det blir väll att testa där också ev, även fast jag köpte det bara där för att få kontrollen + CCU'n
För att PC är den bästa upplevelsen.
Så han menar väl att det är en synd att inte uppleva det på fullt ös?
Oj. Trodde sådant var högst subjektivt. Antar att jag har fel då.
Är inte uppdaterad, men har det pratats något om laddtider ? Är det några sådana i spelet förutom vid uppstart då förstås? För jag fullkomligt älskar series x quick resume och hur snabbt man är igång generellt.
Personligen föredrar jag soffmys. Gammal fpsspelare som jag är känner jag att jag alltid hetsspelar när jag spelar på min pc, blir nå slags min/maxtänk och "JAG HAR INTR TID MED DIALOG" när jag spelar fps på PC. Medans jag får en mkt trevligare och lugnare session när jag sitter och spelar på min konsol, mkt trevligare atmosfär, för mig iaf.
Pc. Byggde en ny i slutet av mars inför släppet. 😂
Ohhhh inte rolig miss du gör så som många andra.
Spela spel är kul ibland.
Blir ett test på 3080-PC inför den stora genomspelningen som kommer vara på ps5, trophies-torsk så de skriker om de xD
Sen trivs jag inte med att spela på PC mer än något RTS ibland. Datorfan väsnas och de ska alltid pillas med inställningar, uppdateras windows, uppdatera program, leta efter lösenord till rätt launcher, drivrutiner till grafikkort, ladda musjäveln, sitta obekvämt i soffan med tangentbord i knät, osv, osv.
Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch
PS5 när "next-gen"-versionen kommer
Aldrig att jag orkar invänta Series X uppdateringen, utan jag kommer att starta så fort jag kan
Sen SKALL jag köra igenom alla tre livsvägarna och tänker mig att en blir på Xbox one versionen och de andra två med Series x-godis.
Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!