Cyberpunk 2077 får officiell strategiguide på 400+ sidor

Robot
Cyberpunk 2077 får officiell strategiguide på 400+ sidor

Och den släpps samtidigt som spelet.

#Cd-projekt-red, #Cyberpunk-2077


Medlem

Nån som vet om vi kommer kunna köpa den i någon svensk butik?

Medlem
Skrivet av robbis:

Nån som vet om vi kommer kunna köpa den i någon svensk butik?

Adlibris kommer nog sälja dem.

https://www.adlibris.com/se/bok/cyberpunk-2077-9781911015789


signatur

I don’t puke when I drink. I puke when I don’t.

NuZ
Testpilot

Villhöver!!!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Hoppas folk läser sånt här EFTER sin första genomgång. Varför vilja förstöra för sig? :s


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Gå in och rösta i min egengjorda poll här på FZ forumet om vart du kommer spela CyberPunk 2077.

Har tagit med alla alternativ: (PlayStation 4, PlayStation 4 PRO, PlayStation 5, Xbox ONE, Xbox ONE X, Xbox Series S, Xbox Series X, Steam, GoG, EPiC, Google Stadia eller "jag kommer inte köpa spelet")

#4072096
_________________________________________________________________________

Angående guide till CyberPunk 2077 så kommer det dyka upp riktigt bra guider på Steam community som alltid är gratis. Däremot lär det väl ta nån månad/månader tills de har börjat dyka upp, som är gjorda av oss spelare. Många duktiga guideskapare som finns där har jag sätt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Inaktiv
Skrivet av dTexN:

Hoppas folk läser sånt här EFTER sin första genomgång. Varför vilja förstöra för sig? :s

För mig handlar det mer om spelmemoribilia än att faktiskt nyttja den under min genomspelning. Men läser du om boken så står det tydligt att den är helt spoilerfri gällande handlingen i varje fall, för de som nu kommer aktivt nyttja den.

Medlem

Hela grejjen för mig i spel är att göra dom så svåra som möjligt så man får anstränga sig och en av sakerna är att hitta saker så för mig är det ett stort nej tack

Men jag vet där är gott om folk som gillar fuska i spel så förvånar mig inte om den säljer väl

Medlem
Skrivet av dTexN:

Hoppas folk läser sånt här EFTER sin första genomgång. Varför vilja förstöra för sig? :s

Det är väl egentligen upp till var och en hur de vill göra?

Själv läser jag aldrig sånt här - jag kollar inte i heller runt på videos osv utöver om jag kör fast.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av obitwice:

Tack för tipset. Satte den på bevakning

Skägg.
10 Chambers

Håll utkik på Årets spel-auktionerna också!


signatur
Medlem
Skrivet av dTexN:

Hoppas folk läser sånt här EFTER sin första genomgång. Varför vilja förstöra för sig? :s

Hoppas folk går på toa INNAN filmen börjar på biografen. Varför vilja förstöra för sig? :s


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

Blir ofta sugen på att köpa dessa guider men det är svårt att förvara ett köp när allting ändå finns en googling bort. Kommer ihåg att jag hade guiden för Vice City när det var aktuellt och det var ju mysigt att sitta och bläddra och läsa lite tips och tricks man hade missat. Minns framförallt jakten på alla gömda paket.

Edit: Såg för övrigt att guiden för Skyrim har 864 sidor. Vet inte om det säger något om mängden content i spelen, ville bara jämföra lite.

Medlem

Spelen nu för tiden har ju så mycket hjälp inbyggda i sig så jag tycker det känns som ett rätt onödigt köp, det är något som passar större spel från 90-talet enligt mig. Till exempel så fick jag en tjock strategibok för Skyrim i present, väldigt välgjord och full med information, men jag har aldrig använt den.

Jag köpte dock boken The World of Cyberpunk 2077 med en massa information om spelvärlden, det har varit en intressant läsning medan man väntar på spelet.

Medlem

Minns när Baldurs Gate hade en MANUAL på nästan så många sidor istället för en guide så du själv slipper spela spelet.

Medlem
Skrivet av brewitz:

Minns när Baldurs Gate hade en MANUAL på nästan så många sidor istället för en guide så du själv slipper spela spelet.

Har fortfarande kvar de manualerna En annan fläskig manual är tex Elder Scrolls Daggerfall. De innehöll lore etc inte bara ren manualtext. Bra att läsa på skithuset. Mycket var bättre förr

Har även en hel del strategy guides på hyllan jag aldrig ens öppnat. Vissa har plasten kvar. Så det är lite som samlar objekt.

Medlem

Science Fiction Bokhandeln säljer också Collectors Edition av guiden.
https://www.sfbok.se/produkt/cyberpunk-2077-complete-official...


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem
Skrivet av Maddox:

Science Fiction Bokhandeln säljer också Collectors Edition av guiden.
https://www.sfbok.se/produkt/cyberpunk-2077-complete-official...

Haha, what!?

Vad skiljer dem åt mer än prislappen?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Haha, what!?

Vad skiljer dem åt mer än prislappen?

Står i artikeln.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Oj, och jag som har ett presentkort över på Adlibris som jag inte visste vad jag skulle ha till. Problem solved.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av anon_326114:

För mig handlar det mer om spelmemoribilia än att faktiskt nyttja den under min genomspelning. Men läser du om boken så står det tydligt att den är helt spoilerfri gällande handlingen i varje fall, för de som nu kommer aktivt nyttja den.

Ja, en guid brukar inte spoila storyn! visar bara vart man ska och vilka knappar man ska trycka på. Vart all loot ligger och tänk bara skill set som kan behövas för att få 100% i alla tänk bara platser som man besöker. Osv. Hålla dig i handen bok deluxe! För dom som inte orkar spela spelen "old school"

KoP
Medlem

Verkar segt att läsa igenom 400 sidor med tips. Tror att jag föredrar att bara avnjuta spelet och se vad som följer. ╮(′~‵〞)╭

Medlem

Jag förstår faktiskt folk som bara tänkervspela detta en gång och vill upptäcka så mycket som möjligt. Om det inte finns några spoilers så känns det som om det kommer en till bok faktiskt.....

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Haha, what!?

Vad skiljer dem åt mer än prislappen?

Har endast collectors editions av guider i hyllan. De är oftast inbundna istället för att ha limmad rygg med tunna papp pärmar. Så mer som böcker än som limmade häften.

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Har endast collectors editions av guider i hyllan. De är oftast inbundna istället för att ha limmad rygg med tunna papp pärmar. Så mer som böcker än som limmade häften.

Oki. Jag kände inte till att de fanns flera olika versioner.

Finns någon annan bonus med i collectors edition? Exempelvis en skiva med soundtracket eller developers comments?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Dohman:

Hoppas folk går på toa INNAN filmen börjar på biografen. Varför vilja förstöra för sig? :s

En annan satt kissnödig genom HELA Wolf of Wall Street för att jag inte ville missa en minut ✌😄

International
Man of Mystery

Hade inte planerat att köpa den men nu när jag såg att den fanns blev jag lite sugen faktiskt


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Älskade sådana här guider i bokform när jag var yngre. Men i och med att dagens spel nästan alltid släpps med day 1 uppdateringar, så blir information i boken snabbt inaktuell.

Medlem

Kunde inte låta bli, la en 5 hunka för boken.

Medlem
Skrivet av androsynth:

En annan satt kissnödig genom HELA Wolf of Wall Street för att jag inte ville missa en minut ✌😄

Haha! Det gjorde du ändå fan rätt i, en av de bästa filmerna genom tiderna.


signatur

I'm like you, I have no name.

12
Skriv svar