Braindance i Cyberpunk 2077 kan trigga epileptiska anfall

Robot
Braindance i Cyberpunk 2077 kan trigga epileptiska anfall

Och Johnny Silverhand, den kanaljen.

#cyberpunk-2077, #nyhetstips


Medlem

Fett!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Spelrecensent känns spontant som ett udda karriärsval för en epileptiker.


signatur

Metal is best served heavy.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Red_warning:

Spelrecensent känns spontant som ett udda karriärsval för en epileptiker.

Varför inte, här ger ju personen värdefull information till de som vill njuta av spelet men som är rädda att drabbas av ett anfall.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Varför inte, här ger ju personen värdefull information till de som vill njuta av spelet men som är rädda att drabbas av ett anfall.

Som jag förstått det så innebär alla spel en större eller mindre risk i att trigga anfall hos epileptiker, så från min synvinkel så verkar det lite självskadligt.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Som jag förstått det så innebär alla spel en större eller mindre risk i att trigga anfall hos epileptiker, så från min synvinkel så verkar det lite självskadligt.

Aldrig en tråkig dag på jobbet!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Red_warning:

Som jag förstått det så innebär alla spel en större eller mindre risk i att trigga anfall hos epileptiker, så från min synvinkel så verkar det lite självskadligt.

Bli aldrig rockstjärna, du kan börja knarka. Övrig jämförelse men låt folk göra vad de vill, följa sina drömmar. Skribentens erfarenheter i det här fallet kanske låter någon tänkt avstå våga prova på ett säkrare sätt. Win!


signatur
Medlem

Tror Ubisoft har haft den varningen sen Origins om jag inte minns fel , fick själv ett anfall när jag spelade Fifa 18 på en liten pc-skärm i ett nersläckt rum,första och förhoppningsvis sista för de va fan otäckt då jag aldrig upplevt något så okontrollerbart i mitt liv och fick kämpa för att inte bita mig i tungan 😖

Holy shit .
Skrivet av Caesarsaurus:

Tror Ubisoft har haft den varningen sen Origins om jag inte minns fel , fick själv ett anfall när jag spelade Fifa 18 på en liten pc-skärm i ett nersläckt rum,första och förhoppningsvis sista för de va fan otäckt då jag aldrig upplevt något så okontrollerbart i mitt liv och fick kämpa för att inte bita mig i tungan 😖

De gäller ha tungan rätt i mun , (ironi)

Medlem
Skrivet av Red_warning:

Spelrecensent känns spontant som ett udda karriärsval för en epileptiker.

Man har rätt att göra sina val trots att man har sjukdomar eller funktionsnedsättningar.
Som tur är tycker jag.

1
Skriv svar