Dragon Age, Silent Hill, Josef Fares – vad vi får, och kanske får, under The Game Awards

Robot
Dragon Age, Silent Hill, Josef Fares – vad vi får, och kanske får, under The Game Awards

Tacktal i all ära, många är här för stora nyheter.

#game-awards


It's not a lake, it's an ocean

En remake (Capcom style) av Silent Hill till PS5 hade varit precis det jag behöver för att köpa konsolen nästa år.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

elden ring eller inget.

Medlem

Tror en av Thunderful's studior ska avtäcka ett spel som dom utvecklar på uppdrag av gissningsvis Stadia (en av "konsoltillverkarna" och inte MS och spelet ska släppas på streamingtjänst, enligt prospektet för deras börsnotering).

Medlem

Håller tummarna för nya Silent Hills. Då är jag helnöjd! Givetvis välkomnar man trevlig överraskningar som man inte trodde!

Medlem

Left 4 De... Jag menar Back 4 Blood skulle man ju vilja veta mer om


signatur
Medlem

Jag gillar verkligen Josef Fares. Med det sagt har jag lågt ställda förväntningar på hans nästa spel. Blir hellre positivt överraskad, precis som när Brothers tog mig med storm.

Medlem

Cyberpunk 2077 där det inte craschar varje halv minut

Medlem

jag tror vi alla får våra svar inatt. Väntar på DragonAge och Elden Ring. Vad det än blir så blir det häftigt känner jag på mig.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av QuenchedAnger:

Cyberpunk 2077 där det inte craschar varje halv minut

dra ner grafiken. Det hjälper. Och ladda ner nya drivrutinerna till GPU:n,


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

Får jag inget Elden Ring så kommer jag spendera resten av veckan med att skrika i kudden.

Medlem

Jag är försiktigt taggad på lite mer info om Dragon Age, och hade gärna sett mer av både Elden Ring och Hogwarts Legacy. Samt släppdatum för Kena, Ratchet, och Ragnarök, såklart!

Medlem

Gud så jag hoppas på ett nytt Silent Hill spel. En total remake eller ny del spelar ingen roll. Mycket single player spel önskar jag se med rejäla storys.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Tänk om vi får en ny "Fuck the Oscars!"


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

1
Skriv svar