Genshin Impacts karta expanderas senare i december

Robot
Genshin Impacts karta expanderas senare i december

Dragonspines bergstoppar inhyser nya fiender, vapen & en uråldrig civilisation.

#League-of-legends, #Ruined-king


Medlem

Bara att berget får en ny modell är ju fantastiskt, i dagsläget är det en lågupplöst sörja med en väldigt tydlig LOD-kant.

Jag kommer nog hoppa in i Genshin igen snart, det blev lite väl tradigt med dailys osv under november.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Spelet är förvånansvärt roligt. Hade inte hört så mycket om spelet sedan innan men var en trevlig överraskning när man väl började spela det.
Det har väl sin del problem men trots allt det tycker jag det är roligt ändå.

Medlem
Skrivet av Arzei:

Bara att berget får en ny modell är ju fantastiskt, i dagsläget är det en lågupplöst sörja med en väldigt tydlig LOD-kant.

Jag kommer nog hoppa in i Genshin igen snart, det blev lite väl tradigt med dailys osv under november.

Det är ett mobilspel konverterat till dator, med otroligt mycket Micro transaktioner, vad förväntar du dig? Endgame är i stortsätt att du ger dem alla dina pengar.

Medlem
Skrivet av robbis:

Det är ett mobilspel konverterat till dator, med otroligt mycket Micro transaktioner, vad förväntar du dig? Endgame är i stortsätt att du ger dem alla dina pengar.

Man ska låta bli att öppna plånboken i sånna här spel. Kör med free-to-play gubbar som har 4 stjärnor, spelets bossar kräver inte 5-stjärniga.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Man ska låta bli att öppna plånboken i sånna här spel. Kör med free-to-play gubbar som har 4 stjärnor, spelets bossar kräver inte 5-stjärniga.

Precis som du säger. För att vara ett spel fyllt med microtransaktioner så kan du göra allt utan att betala men du får grinda.
Bara i December så har man än så länge kunnat plocka upp over 3000 gratis primogems. Detta räknar inte med dailys.

Jag har varit väldigt inaktiv och spelat annat så knappt hunnit plocka mer än 700. Men gillar spelet och kommer ta upp det igen.
Men med det man får gratis och lite card picks kan man göra allt. Det är gacha så vill du komma långt bered dig på att grinda en hel del.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

ndr
Medlem

Synd att spelet saknar controller stöd på iOS/tvOS. Skulle vara perfekt å lira på Apple TV för en som inte har gaming PC.

Medlem

Är det inte lite märkligt att Kina har krav på alla som vill släppa spel där samtidigt som vi i princip inte har några på kinesiska företag som släpper spel här? Även om jag starkt ogillar styret i Kina (jag är emot arbetsläger för minoriteter, att kasta journalister i fängelse osv) så känns det lite konstigt att det är ok att släppa ett spel här som censurerar Taiwan och andra "läskiga" ord.

Medlem
Skrivet av zhapp:

Är det inte lite märkligt att Kina har krav på alla som vill släppa spel där samtidigt som vi i princip inte har några på kinesiska företag som släpper spel här? Även om jag starkt ogillar styret i Kina (jag är emot arbetsläger för minoriteter, att kasta journalister i fängelse osv) så känns det lite konstigt att det är ok att släppa ett spel här som censurerar Taiwan och andra "läskiga" ord.

Det kan jag hålla med om, det är bl a därför kag inte viljat ladda ner spelet. Annars ser det väldigt roligt ut.

1
Skriv svar