Xbox Game pass Ultimate

Medlem
Xbox Game pass Ultimate

Hejsan,

Hoppas på lite hjälp då jag inte får rätt på det..
Har ett Xbox Game Pass Ultimate, som jag nyttjat ett tag på Xbox. Men även skaffat PC nu.
Har installerat Xbox appen, men hittar inte några EA Pass spel. Står att detta ska ingå i mitt medlemskap.
Om jag väljer i Xbox appen "Min prenumeration" så kommer jag till en sida i appen (på PC), där det står att jag har Xbox Game Pass för PC. Brevid finns alternativet "Xbox game pass Ultimate", där under innehållslistan EA Play finns listat.
Trycker jag på "Hantera" kommer jag till Microsofts sida där man hanterar abonnemang. Står jag har Xbox Game Pass Ultimate 135kr månaden.
Någon missar jag uppenbarligen.. frågar är bara vad?!

Medlem
Skrivet av thexps:

Hejsan,

Hoppas på lite hjälp då jag inte får rätt på det..
Har ett Xbox Game Pass Ultimate, som jag nyttjat ett tag på Xbox. Men även skaffat PC nu.
Har installerat Xbox appen, men hittar inte några EA Pass spel. Står att detta ska ingå i mitt medlemskap.
Om jag väljer i Xbox appen "Min prenumeration" så kommer jag till en sida i appen (på PC), där det står att jag har Xbox Game Pass för PC. Brevid finns alternativet "Xbox game pass Ultimate", där under innehållslistan EA Play finns listat.
Trycker jag på "Hantera" kommer jag till Microsofts sida där man hanterar abonnemang. Står jag har Xbox Game Pass Ultimate 135kr månaden.
Någon missar jag uppenbarligen.. frågar är bara vad?!

Som jag förstår det så ingår bara EA pass på Game pass för xbox och inte PC. Har för mig att jag läste att det kommer till pc i Januari men kan ha fel på den punkten

Ambassadör
Xbox
Skrivet av thexps:

Hejsan,

Hoppas på lite hjälp då jag inte får rätt på det..
Har ett Xbox Game Pass Ultimate, som jag nyttjat ett tag på Xbox. Men även skaffat PC nu.
Har installerat Xbox appen, men hittar inte några EA Pass spel. Står att detta ska ingå i mitt medlemskap.
Om jag väljer i Xbox appen "Min prenumeration" så kommer jag till en sida i appen (på PC), där det står att jag har Xbox Game Pass för PC. Brevid finns alternativet "Xbox game pass Ultimate", där under innehållslistan EA Play finns listat.
Trycker jag på "Hantera" kommer jag till Microsofts sida där man hanterar abonnemang. Står jag har Xbox Game Pass Ultimate 135kr månaden.
Någon missar jag uppenbarligen.. frågar är bara vad?!

Det var tänkt att komma till PC den 15:e men något gick snett tekniskt med Xbox-EA och nu förväntas det "2021".


signatur

Jump in.

Medlem

Så lätt vart det Då vet jag, tackar så mycket för hjälpen!

1
Skriv svar