Hmmm, twitter
Jag skällde ut "trumpeten" på twitter, han får säga att democrats should die
Jag skrev lite snällt:
Pls take a helicopter and crash.
Nu är jag bannad, en par dar.

The more I practice, the luckier I get.
Vad drack du egentligen?
Något jag tänkt lite på sistone är hur lite folk är egentligen ”tillhör” någon politisk lutning. De allra flesta människor håller inte med om Allt som ett parti står för, inte ens hälften utan på sin höjd kanske 25-30%, medan motsatta får parti är 15-20% sympati. Man får ju det klart för sig hur mycket eller snarare lite man har gemensamt när man gör de dära valkompasserna! Alla partier är egentligen skit för en, alla kommer med ”färdiga paket” där du måste ta mer skit än gott.
Valet handlar oftast om att välja det alternativ som är minst sämst snarare än om vilket som är bäst!
Det blir på så vis lite fånigt när någon tar sida och smutkastar någon annan sida. I nästa val kan den sidan lika gärna ha fler sakfrågor gemensamt med dina. Jag hoppas på att 2021 blir avpolariseringens år och att det kommer riktlinjer för nyhetstidningar och dylikt för att minska hysteri-nyheter och krigsrubriker.
Hoppas det inte är försent att önska sig saker nu, jultomten! Jag önskar mig också att vi lägger ner ideologier helt och kanske inför mer direkt demokrati.
Äsch, skit i detta dravel!
Ha en god jul allihop!
Hoppas inte att trådskaparen får en alltför jobbig bakfylla!
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Jag skällde ut "trumpeten" på twitter, han får säga att democrats should die
Jag skrev lite snällt:
Pls take a helicopter and crash.
Nu är jag bannad, en par dar.
Enkelt svar på varför: Pengar. Trump drar mer trafik till twitter än vad du gör.