Avstängd

Jag ska fira jul genom att internethata på flashback.

God jul


signatur

Jag är precis som din morsa.

Hårig

Medlem

God jul på alla medlemar och ni på fz!


signatur

treat others as you want them to treat you

Medlem
God Jul
Medlem

God jul. Tack för ett fantastiskt community. Ta hand om er och gott nytt år!

Medlem

God Jul allesammans!

Medlem

God jul. Bara för att detta år snart är slut är inte pandemin slut. Var rädda om er och alla andra. Va också försiktig med vaccinen.

Avstängd

God jul.
Firar dock jul i karantän i år vilket känns lite surt. Men positivt att man slipper en hel del julstress och släktdraman


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

jbx
Medlem

God Jul buksvågrar och alla andra!


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Medlem

God jul!


signatur

Lycka är jävligt överskattat, man får vara nöjd man är glad ibland.
-Gunvald Larsson

Medlem

God jul, utan Covid 19, på er alla!!!

Inaktiv

God Jul, ta hand om er!

Medlem

God Jul på er alla!

God Jul allesammans!

Medlem
Medlem

God jul bästa FZ och alla medlemmar <3


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Skribent

Ha en supergod jul allihopa!

Medlem

Go Jul!


signatur

Meep!

Medlem
Medlem

God Jul!


signatur

Tappat bort min gamla, troligen deletade inloggning.

God Jul !


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem
Medlem

God jul alla spelälskare


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem
Medlem

God jul och tack för det gågna året!

2020 var ett riktigt skitår för de allra flesta, håller tummar och tår och går in med så positiv attityd som möjligt för att 2021 ska bli bättre.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Medlem

God jul från sjukstugan.... Fick ett covid test att göra i julklapp 🙄

Medlem
Medlem

Jultomten har fått sin gröt och det råder frid i huset. Han är en riktigt gruffig och kortväxt filur med anspråkslös kappa och grå mössa som inte gör mycket väsen av sig. Oftast märker vi inte ens när han kommer, plötsligt är gröten borta och sedan är det ett år till nästa gång.

Men vi har en mutual understanding, grufftomten och jag. Så länge som han får sin gröt - extra krämig skall den vara - så ordnar han med julefrid. I en samtid präglad av oförstånd, vettvilliga ledare och utbredd osäkerhet så är en gruffig gråtomte en klippa att luta sig mot i mörkret.

Hoppas att ni får en så fröjefull jul som det går och att ni tar hand om varandra ute i stugorna. Själv skall jag sova så mycket jag bara kan

Medlem

God jul!


signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Skriv svar