Stalker 2 visar upp sig i ny in engine-trailer

Robot
Stalker 2 visar upp sig i ny in engine-trailer

Atmosfäriskt och skrämmande – precis som det ska vara.

#GSC-game-world, #Stalker-2, #nyhetstips


Geeks Gaming

Vet inte. Fick inte Stalker vibbar... Såg inte några buggar.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Vet inte. Fick inte Stalker vibbar... Såg inte några buggar.

När de släpper en gameplay-trailer lär det bli andra bullar!

Skämt åsido är jag tveksam till ny spelmotor. Det lär bli väldigt svårt att behålla känslan från originalet.

Medlem

Wow! Var min första reaktion.

Detta kommer enbart att komma till xbox och pc va ? Gör lite ont att det inte kommer till ps5an, får hoppas att det blir ett släpp inte allt för långt efter.

Medlem

Wow riktigt coolt. Ser fram emot detta.

Medlem

Snyggt men det är nästan så det blir för mycket effekter i nyare spel ibland, det ska glittra, glimra, det ska vara sunrays, bloom och fan och hans moster. Allt detta uppskruvat till 200%.
Inte så farligt just här kanske men en aning.

Medlem

Vad härligt att se denna trevliga nyhet! som man har väntat på detta. Bara det inte blir för kort och linjärt så är jag på! Större kartor, mera att utforska får man hoppas på, kanske ett överlevnads läge vore på sin plats oxå. Håller tummarna för detta, och ett hopp om att det inte skall kastas ut som en halvfärdig produkt, vilket tragiskt nog verkar ha vart en trend en längre tid nu. Gott nytt år önskar jag alla på FZ. Keep em rolling!

Inaktiv

Fasiken vad kul det ska bli med ett nytt STALKER. En av mina favoritserier av spel så klart man blev lite ledsen när det verkade som att det inte skulle komma fler.

Skribent
Skrivet av karlstrom1981:

Vad härligt att se denna trevliga nyhet! som man har väntat på detta. Bara det inte blir för kort och linjärt så är jag på! Större kartor, mera att utforska får man hoppas på, kanske ett överlevnads läge vore på sin plats oxå. Håller tummarna för detta, och ett hopp om att det inte skall kastas ut som en halvfärdig produkt, vilket tragiskt nog verkar ha vart en trend en längre tid nu. Gott nytt år önskar jag alla på FZ. Keep em rolling!

Ja visst är det TREVLIGT! Ett supergott nytt år till dig med (och alla andra härliga medlemmar).

Medlem
Skrivet av returpack:

Skämt åsido är jag tveksam till ny spelmotor. Det lär bli väldigt svårt att behålla känslan från originalet.

Personligen tycker jag det är suveränt att de byter spelmotor från den antika gamla reliken. Unreal Engine 4 är magi som bäst.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

ser mysigt ut, bra med unreal motor nu, lär väl inte bli lika trasigt som ettan var.

Medlem

Har försökt starta originalet ett antal gånger men lyckas aldrig ta mig vidare än ett par timmar in i det pga alla buggar. Nån som kan rekommendera ett mod som gör det lite mer spelbart?

Inaktiv
Skrivet av Tabula:

Har försökt starta originalet ett antal gånger men lyckas aldrig ta mig vidare än ett par timmar in i det pga alla buggar. Nån som kan rekommendera ett mod som gör det lite mer spelbart?

Finns en flowchart för alla spel, vet inte hur uppdaterad den är dock..

OGSE är nog vad du vill spela.

O.G.S.E. 0.6.9.3 OGSR x64 1.0007 Engine Update
This update brings improved OGSR x64 1.0007 Engine to OGSE. OGSR it's the result of X-Ray engine improvements by modding enthusiasts, it's a very stable x64-only engine without 4Gb memory limit, greatly improved performance and stability, improved rendering.

Annars finns Anomaly "mod" som är alla tre spel i ett med en massa vapen och extra godis. Kräver inget (standalone) och är gratis med officielt ok.
Vet inte hur storyn är helt i Anomaly, när jag spelade verkade det lite annorlunda.

Medlem
Skrivet av anon_38597:

Finns en flowchart för alla spel, vet inte hur uppdaterad den är dock..

OGSE är nog vad du vill spela.

O.G.S.E. 0.6.9.3 OGSR x64 1.0007 Engine Update
This update brings improved OGSR x64 1.0007 Engine to OGSE. OGSR it's the result of X-Ray engine improvements by modding enthusiasts, it's a very stable x64-only engine without 4Gb memory limit, greatly improved performance and stability, improved rendering.

Fint, tack! Ska spana in det

Inaktiv
Skrivet av Tabula:

Fint, tack! Ska spana in det

Missade Anomaly som jag lade till, är det dock story du vill ha så är säkert OGSE bättre.

Skribent
Skrivet av Jinxswe:

Vet inte. Fick inte Stalker vibbar... Såg inte några buggar.

Äsch, de håller på sådant tills efter release. Är ju så det ser ut nuförtiden XD


signatur

"Writer and Fighter"

Inaktiv
Skrivet av Jinxswe:

Vet inte. Fick inte Stalker vibbar... Såg inte några buggar.

Eller hur, blev sjukt besviken!

Medlem

Ser ut att kunna få gpu's att svettas, ser fram emot framtida spel, nu med nya konsolerna på marknaden så lär minimum på pc sidan skjutas framåt en bra bit.

Medlem

Jaaaa! Hoppas på att se gameplay snart och en (hyfsat) buggfri release 2021!

Gott Nytt År till er alla där ute!

Medlem

Kanske man får ett mysigt Stalker med fin grafik den här gången.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Kanske man få se strålspårning


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem

Personligen tycker jag att känslan verkar finnas där, i alla fall när det kommer till miljö och ljussättning osv, men det känns lite som den lätta biten när det kommer till STALKER. Jag är mest nervös inför gameplay. Vapen, överlevand och speciellt NPCer och deras AI.

Medlem

Hoppas att det blir lika bra som dom tidigare spelen och mindre buggigt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar