Cyberpunk 2077-speedrunners kan redan springa snabbare än tåget

Robot
Cyberpunk 2077-speedrunners kan redan springa snabbare än tåget

Och allt som behövs är lite cyberware och fingerfärdighet.

#Cyberpunk-2077, #Speedrunning


Fragtjuv

Jag tycker alltid att det är lika imponerande hur folk pallar att ta reda på allt sånt här. Kul att titta på är det i alla fall.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Ja, fascinerande verkligen. Läser alltid dom här nyheterna med ett leende även om jag aldrig kollar speedruns osv.

Medlem
Skrivet av Frisell:

Ja, fascinerande verkligen. Läser alltid dom här nyheterna med ett leende även om jag aldrig kollar speedruns osv.

Även om jag själv aldrig skulle ägna mig åt detta i ett spel blir jag alltid lite glad när jag läser om vilka galna saker en del spelare håller på med.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

ingen länk??

Skribent
Skrivet av Rakoon:

ingen länk??

Till hur man gör? Har precis lagt till en i artikeln. https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/kowjv2/insane...

Skribent
Skrivet av joelthor100:

Jag tycker alltid att det är lika imponerande hur folk pallar att ta reda på allt sånt här. Kul att titta på är det i alla fall.

Jag är som fascinerad av hur folk kommer på alla dessa buggar i spel. Nu är ju inte detta det mest extrema, men många är ju så sjukt specifika, typ stå precis på den här pixel och precis när kl slår 13 på måndag så hoppar du, då "kan" det bugga och du vinner 5 sekunder. XD


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Detta kom ju folk på ganska snabbt, var väl nån vecka efter spelet släpptes när jag såg en video på det. Helt galet.
Antagligen patchas det väl bort... eller så behåller dom det för att hålla igång "speedrunning scenen", återstår att se.

Medlem

Oftast tar dom bara bort buggar som Speed runners använder om buggen kan hända för vanliga spelare. Fanns en bugg i FAR: lone Sails där man kunde få sitt fordon att åka mycket snabbare än vanligt men då det kunde hända för casuals vart den patchad.

1
Skriv svar