Vilka är era må-bra filmer?

Medlem
Medlem

Två serier:
Californication och Lucky Louie.
Pamela Adlon alltså

Medlem

Dolemite Is My Name.
Eddie Murphy är bra igen. Och Wesley Snipes...

Medlem

The Wolf of Wall Street

Medlem

Willow (1988) då jag älskar fantasy från 80-talet


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Office Space och The Big Lebowski


signatur
Medlem

Shawshank Redemption (Nyckeln till frihet), den får man en god feeling av! Även Le Grand Bleu (Det stora blå).

Medlem

Love and Monsters

Medlem

Någon som sett min må bra film Amelie? Kanske heter Amelie From Montmartre också,
En film man bara måste se.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

Starship Troopers. Det är något med den. Tempot är så behagligt och jag gillar alla karaktärer. Mysig trots krig och slakt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Captain Fantastic
Napoleon Dynamite

Medlem

Om ni mår bra se inte: Thor: Love and Thunder


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Om ni mår bra se inte: Thor: Love and Thunder

Tyckte den var underhållande. Men Russell Crowe var fel val där. Bra skådis, men han är inte rolig.

Qus
Medlem

Collegefilmer som "American pie" och "Road trip" blir jag alltid glad utav.

Medlem

Kommer inte på någon film direkt, men vill slå ett slag för Gaki No Tsukai-gänget(Japansk humorshow) och alla deras grejor. Batsu Game är underbart. Ett gäng snubbar med fantastisk personkemi får massa olika uppdrag där man ska försöka hålla sig för skratt, misslyckas man blir man straffad, otroligt roligt och underhållande. Får mig personligen på bättre humör och må lite bättre under sämre dagar.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Bara måste rekommendera The nice guys!
Fantastisk komedifilm.

Medlem
Medlem

The Secret Life of Walter Mitty

Fattade fan noll i början första gången jag såg den. Sen blir man mer och mer engagerad och en mysig känsla i magen när eftertexten rullar. Fint budskap om att ta sig förbi sina egna barriärer och utmana sig själv.

Medlem

Sagan om Ringen.

Redaktör

Sista 10 minuterna eller så på The Office: Christmas Special del 2. Sällan har kärlek känts så välförtjänt (Tim).


signatur
Skriv svar