Är Wasteland-skaparnas nya ett action-rollspel i förstaperson?

Robot
Är Wasteland-skaparnas nya ett action-rollspel i förstaperson?
Medlem

Med tanke på vad dom lyckades att göra med Wasteland 3 så tror jag fan på vad dom än gör! Helt klart delad GOTY med Cyberpunk för min del 2020.

Medlem

Det är väl nästan garanterat DLC till Wasteland 3 på gång också.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Det skulle passa mig perfekt då jag inte är intresserad av isometriska vyer i spel. Förutom i strategispel då. Helst önskar jag 3e persons perspektiv men first person duger också. Kan bli intressant att se inXile studion ge sig på ett nytt kamera perspektiv eller om det blir för komplext för studion. Men det går väl säkert bra nu när de har MicroSoft i ryggen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Det skulle passa mig perfekt då jag inte är intresserad av isometriska vyer i spel. Förutom i strategispel då. Helst önskar jag 3e persons perspektiv men first person duger också. Kan bli intressant att se inXile studion ge sig på ett nytt kamera perspektiv eller om det blir för komplext för studion. Men det går väl säkert bra nu när de har MicroSoft i ryggen.

Tja. bards tale 1-3 är iofs fps


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Fler rollspel med förstapersonsvy är alltid välkommet!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av Ankh:

Tja. bards tale 1-3 är iofs fps

Ah ok, kände inte till de riktigt. Känner igen namnet dock när du nämner de.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Ambassadör
Xbox

Brian Fargo har verkligen levt upp efter uppgången i Xbox Game Studios, ställde in sin pension och ska nu göra spel han alltid drömt om. InXile växer så det knakar, med nya kontor för att få plats med allt folk till och med. Rykten säger att deras stora AAA-RPG har en enorm budget...


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Brian Fargo har verkligen levt upp efter uppgången i Xbox Game Studios, ställde in sin pension och ska nu göra spel han alltid drömt om. InXile växer så det knakar, med nya kontor för att få plats med allt folk till och med. Rykten säger att deras stora AAA-RPG har en enorm budget...

Eller hur, kommer ihåg intervjuerna när Wastelands 2 skulle kickstartas, då skulle det bli det sista han gjorde innan pension. Nu är han i full gång igen, kul för honom!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Wasteland 2 Directors cut var riktigt bra, ett av de bästa spelen jag spelade förra året. Wasteland 3 var mindre bra men vi får se ifall ett DLC får mig att gilla det mer än 2an, troligtvis inte.

Hade gärna sett de fortsatte med CRPG-spel.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Brian Fargo har verkligen levt upp efter uppgången i Xbox Game Studios, ställde in sin pension och ska nu göra spel han alltid drömt om. InXile växer så det knakar, med nya kontor för att få plats med allt folk till och med. Rykten säger att deras stora AAA-RPG har en enorm budget...

Tyvärr är detta inte nödvändigtvis något positivt. När företag växer så det knakar ändras arbetskulturen snabbt, och det blir alltid kulturkrockar, och om budgeten också växer drastiskt kan det fort bli problematiskt. Tycker det är kul för Fargo, men för mig är det minst lika oroväckande som spännande att läsa,

1
Skriv svar