Medlem
Destiny 2

Tja! Någon som spelar aktivt? Söker folk o spela med. Är ganska ny men kan aima någerlunda bra.

Skrivet av Tonysunshine:

Tja! Någon som spelar aktivt? Söker folk o spela med. Är ganska ny men kan aima någerlunda bra.

Vill inte kapa din tråd, men vill tipsa om att leta upp "Fireteam Search" på Bungies egen hemsida. Där hittade jag massor av spelare tidigare:

https://www.bungie.net/en/ClanV2/FireteamSearch

Själv har jag slutat spela för att det tyvärr inte känns motiverat längre, och nu när man har tagit bort så mycket så känns det ännu sämre, bl.a. "Sunsetting". Jag hoppas ändå du kan få ut något av det. Bakom alla problem och brister finns ett fantastiskt spel; om nu bara Bungie kunde förstå det någon gång.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
tack

okej tack! perfekt! tråkigt du ej spelar mer. jag gillar spelet dock. har spelat mååånga online spel men Destiny e lite ny mark för mig. tack igen

Medlem

Tjo jag brukar va inne och spela rätt aktivt lägg till forcer85 på steam så kan vi lira nån gång


signatur

Det är inte jag som är konstig, det är ni som är tråkiga

Inaktiv

Ett tips bara då jag själv inte spelar Destiny just nu men med tanke på att spelet finns till i princip samtliga plattformar idag så skriv bara snabbt vad du spelar på.

Lycka till!

Medlem

Jag spelar ofta på steam har runt 5-600 timmar eller mer i spelet än så länge. Mitt nick där är Marsson


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

jag spelar på steam(pc) mitt steam user name är "Vita" .. ok testar att lägga till dig forcer85

Medlem

Söker nån som clan på xbox där man pratar svenska, Har som mest bara kört ensam, och vissa saker är ju helt omöjligt att klara av utan hjälp, Och sen finns det många spellägen man måste vara flera för att kunna spela.

Så har ni plats för en halv trög små seg "49" år spelare, så skulle det vara otroligt trevligt.
Jag heter Roger#4066 xbox

Söker helst CLAN till xbox där jag har alla "DCL"

Medlem

Har inte lirat D2 sedan april 2021, men börjar bli sugen igen någon här på FZ som spelar regelbundet som är sugen på att ha någon att spela med?


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

1
Skriv svar