Battlegrounds i Heartstone

Medlem
Battlegrounds i Heartstone

Hej,
någon som kört detta? Sjukt kul nytt game mode där man inte behöver en bra egen deck eftersom spelet tillhandahåller alla kort.

Var längesedan jag hade så kul i ett spel.. Måste bara ta EN match till...

I linje med mitt förra inlägg om det går att göra ett spel som inte förstörs av internet så vill jag inte att denna tråd skall handla om tips och tricks hur man ska komma högt på rankingen utan det blir roligare att var och en får klura ut det själv.. Har kört ett gäng matcher nu och kommit 2:a ett flertal gånger men har ännu inte lyckats knäcka koden för hur man får kronan (1:A plats) även om det varit ruskigt nära som när jag slog min motståndare 2ggr i finalen men han hade secret som gjorde honom immun och 3:e gången vann han på en reborn unit. Det sög haha

Battlegrounds är i beta nu, är det någon som vet vad planen för detta är i framtiden? Kommer det fortsätta vara gratis som idag eller kommer det begränsas eller avgiftsbeläggas? Jag hoppas verkligen att det fortsätter gratis som idag för det är verkligen sjukt kul.

Ni som inte testat och letar efter ett roligt spel som kan hålla er sysselsatta i några veckor så kan jag verkligen rekommendera detta (gratis att ladda ner till både mobil och dator).

Heartstone i sig är ett "kortspel" med samlar kort och även om det går att köra helt gratis behöver man sannolikt betala en slant och köpa expansionspack om man vill vara med och leka med de stora pojkarna i ranked turneringen men spelet ger guld när man levlar som kan användas att köpa expansioner så lägger man en del tid kan man klara sig långt utan att spendera en krona.
Därtill har spelet olika modes och solo utmaningar där man inte behöver en egen deck utan spelet förser en med alla kort som krävs som tex i Battlegrounds ^^. Detta är i mina ögon ett av Blizzards bästa spel någonsin och totalt har jag nog mer timmar i detta än i wow vid det här laget.

1
Skriv svar