Sands of Aura är ett action-RPG där vi seglar på sandhaven

Robot
Sands of Aura är ett action-RPG där vi seglar på sandhaven

Ta en titt på den trevliga utannonseringstrailern.

#Chashu-entertainment, #Sands-of-aura


Medlem

Det är en avsaknad av bra ARPGs på marknaden, helt dött i stort sett, bara PoE som är relevant idag, och det har man spelat sönder som ARPG-fantast så det är inte direkt spännande..

Denna trailer gav en lite hopp, men sen dog det direkt med early access release på slutet, suck.

Medlem
Skrivet av Prixm:

Det är en avsaknad av bra ARPGs på marknaden, helt dött i stort sett, bara PoE som är relevant idag, och det har man spelat sönder som ARPG-fantast så det är inte direkt spännande..

Denna trailer gav en lite hopp, men sen dog det direkt med early access release på slutet, suck.

Hur är Torchlight 3 då?

OT; Denna trailer såg bra ut, inte mycket gameplay man fick se dock men håller tummarna. Hade önskat det va till konsollerna oxå.

Medlem

Hört att Torchlight 3 är sämst, kolla på metacritc: Tochlight 3 metacritic

3,0 från spelarna. Det utvecklades tydligen som ett Freemiumspel från början men mitt under utvecklingen ändrade de sig och gjorde det till ett fullprisspel, men alla fremium-mekanismer finns tydligen kvar i spelet.

Medlem

Tur project Diablo finns tills det kommer ett lockande arpg


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Grim dawn är ett grymt ARPG som fortfarande patchas med ny content o grejer. Tror det fortfarande finns en deal för orginalet + 2 expansioner för en 300 spänn. Grymt prisvärt!

Medlem
Skrivet av Majorkraft:

Grim dawn är ett grymt ARPG som fortfarande patchas med ny content o grejer. Tror det fortfarande finns en deal för orginalet + 2 expansioner för en 300 spänn. Grymt prisvärt!

Ruskigt bra spel!!!
Tråkiga är bara att det ej finns riktiga servers för mp, annars hade jag spelat det bra mycket mera.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Ja detta såg ju faktiskt helt ointressant ut. Segt och fula effekter

Avstängd

Tyvärr verkar det bara vara en diabloklon istället för ett lir med lite survival grejs med inspiration hämtad från boken sand av Hugh Howey som jag såg framför mig när jag läste rubriken


signatur

Alla mina inlägg återspeglar endast min syn på ett ämne och från mitt egna perspektiv och är således helt och hållet gällande endast mig själv och är min åsikt. Om någon mot förmodan ändå tolkar det som ett försök att generalisera eller ett försök att applicera min egna åsikt som en universell sanning så har ni misstolkat det menade budskapet.

Medlem
Skrivet av Checker:

Tyvärr verkar det bara vara en diabloklon istället för ett lir med lite survival grejs med inspiration hämtad från boken sand av Hugh Howey som jag såg framför mig när jag läste rubriken

Behövs det mer? (jo, co-op hade suttit fint)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar