Gotta snap 'em all! New Pokémon Snap släpps i april

Robot
Gotta snap 'em all! New Pokémon Snap släpps i april
Medlem

Oj. Det kanske till slut blir ett switch köp då. Man har ju dessutom sparat pengar då man inte kunnat köpa PS5

Medlem

Om det tänker ta 600 spänn för det här så känns det ganska low effort.

Medlem

Kul! Det ser jättefint ut iallafall.

Medlem

Fattar inte sista paragrafen. Menar ni att de spelen inte är bra?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Fattar inte sista paragrafen. Menar ni att de spelen inte är bra?

Jag tolkar det som att de menar att dom är bra. Men att bra brukar inte räcka för ett Pokémon spel, som brukar vara bättre än bra.

Umi
Medlem

Ah, åka runt på en räls och ta foton på digitala varelser? Låter kul...

Inaktiv
Skrivet av Kleptoman:

Fattar inte sista paragrafen. Menar ni att de spelen inte är bra?

3/5 kan anses som bra på en skala 1-5 men då Pokémonspelen vanligtvis håller högre så är det relativt dåligt

Medlem
Skrivet av anon_119148:

3/5 kan anses som bra på en skala 1-5 men då Pokémonspelen vanligtvis håller högre så är det relativt dåligt

Löjligt! 3/5 är enligt FZ "bra". Tycker man att spelet inte håller så ska man sätta lägre betyg.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Löjligt! 3/5 är enligt FZ "bra". Tycker man att spelet inte håller så ska man sätta lägre betyg.

De skrev ju uttryckligen att spelen "visserligen är bra", alltså borde betyget landa på "bra".


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Nu tycker jg Pokéformen på Switch varit väldigt bra faktiskt, en remake som prickade helt rätt nostalgiskt och ett nytt spel som lätt toppar 3ds spelen. Sedan har jag aldrig förstått grejen med Snap, men tänker att mina barn nog skulle älska det.

Medlem

Jag vet iaf en liten pokemon-tokig systerson som råkar fylla år i maj 😁🤭

ELF
Medlem

Förstod aldrig Snap på N64 tiden och förstår det fortfarande inte. Men visst, för den extremt unga generationen kanske det funkar för.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

1
Skriv svar