Hitman 3 kammar hem höga betyg från kritikerna

Robot
Hitman 3 kammar hem höga betyg från kritikerna

Vad kommer spelarna att tycka?

#hitman-3, #recensioner


Medlem

Har lagt en hel del tid under pandemin på att lira genom alla Hitman spel och kan säga att det är en serie som bara blivit bättre med tiden. Har inte spelat Absolution än men förväntar mig en linjär shooter likt Kane & Lynch som IO utvecklade mellan Blood Money och Absolution. Nya trilogin har man bara hört positivt om så ser fram emot att spela dom också.

Medlem

Verkar lovande efter buggiga Cyberpunk och watchdog. Hoppas det kan utnyttja kraften i dom nya konsolerna också.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem
Skrivet av Ziljun:

Har lagt en hel del tid under pandemin på att lira genom alla Hitman spel och kan säga att det är en serie som bara blivit bättre med tiden. Har inte spelat Absolution än men förväntar mig en linjär shooter likt Kane & Lynch som IO utvecklade mellan Blood Money och Absolution. Nya trilogin har man bara hört positivt om så ser fram emot att spela dom också.

Mm, Absolution är väldigt linjärt.

Medlem
Skrivet av Crank:

Verkar lovande efter buggiga Cyberpunk och watchdog. Hoppas det kan utnyttja kraften i dom nya konsolerna också.

Kommer nog dröja några år innan kraften i PS5 och Series kan utnyttjas helt. Ray tracing i Hitman 3 kommer ju exempelvis vid ett senare tillfälle, så jag tvivlar på att hårdvaran utnyttjas fullt ut.

Medlem

Tänkte testa 1:an som jag fick gratis på Epic.

1
Skriv svar