Äntligen fredag med Sveriges ledande spelmagasin!

Robot
Äntligen fredag med Sveriges ledande spelmagasin!

Om Resident Evil Village, Calles Valhalla-strapatser, Cyberpunk, Valves nya singleplayerspel och mer.

#cyberpunk, #fragzone-fredag, #resident-evil-village, #valhalla


Skägg.
10 Chambers

Hitta någon som tittar på dig som jag tittar på Jockes orangea jacka. Och spring långt därifrån. Den personen är sjuk inuti huvudet.


signatur
Medlem

Då väntar jag på att "Sveriges ledande spelmagasin" kommer på gamepass. Hur många miljoner per avsnitt behöver MS betala för att locka er dit?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av BooliBoo:

Då väntar jag på att "Sveriges ledande spelmagasin" kommer på gamepass. Hur många miljoner per avsnitt behöver MS betala för att locka er dit?

Jag säljer mig för en jäkligt god smörgås.


signatur
SoL
Medlem

”No Go Zone” apropå Jockes tatuering

Medlem

Det är samma intro till gamla klassiska Duck Tales som det alltid har varit. Det var två stycken olika beroende på vilket bolag/kanal som sände det.
"Joakim von Anka och tre knattar" och "Ankliv" är SVT vs TV3.

TV3 sände/lanserade ursprungligen den första säsongen (1988), dubbningen hanterades av Media Dubb.
SVT tog över tidigt 90-tal, behöll dubbningen från TV3s säsong 1 men ändrade introt.
Det har varit "Joakim von Anka och tre knattar" i alla resterande säsonger/avsnitt då SVT sände dessa men säsong 1 kan då variera beroende på om man ser avsnitt från TV3 eller SVT.
SVT anlitade även ett nytt bolag för dubbningen (KM Studio) så vissa röster kan vara olika mellan säsong 1 och dom resterande.


signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

1
Skriv svar