Apex Legends Säsong 8 – Mayhem (släpps 2021-02-02)

Medlem
Apex Legends Säsong 8 – Mayhem (släpps 2021-02-02)

Apex Legends Säsong 8 – Mayhem
(släpps 2021-02-02)

Lanseringstrailer för Apex Legends Säsong 8 – Mayhem,

Apex Legends | Historier från Outlands – “Good as Gold”,

"Gameplay trailer" kommer väl strax.

Spelat på så här långt,
Men får väl se hur det nu blir med säsong 8, om något kan tänkas "dra"


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Och "lore" och pyssla med innan det är dags med säsong 8,


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Lite mer om nya "gubben" i säsong 8,

---


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem
Medlem

Dags idag,

Var en del matnyttigt i den här, i alla fall för mig,


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Umi
Medlem

När släpps S8 i Sverige?

Medlem
Skrivet av Umi:

När släpps S8 i Sverige?

10 AM Pacific Time enligt deras Twitter, så det borde vara 19.00 om jag inte tänker fel.

Medlem

Gillar verkligen Apex men saknar något att sträva efter i spelet. Enda man gör nu är att "samla" vinster.

Moderator | Testpilot
Skrivet av r4v3nl0rd:

Gillar verkligen Apex men saknar något att sträva efter i spelet. Enda man gör nu är att "samla" vinster.

Kör ranked och klättra. Typ det man gör i alla dessa multiplayer-spel.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Apex kom verkligen rätt i tiden, nötte sönder fram till slutet av säsong 1, övergång till 2. Inte spelat sedan dess dock
Lite sugen på att återvända och se vad som hänt


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Näe, tack. Apex och BlOpsIIII är ganska lika.
Avinstallerade båda. Mycket besviken. Inte min spelsmak.
Men CoD:Warzone gillar jag fortfarande.


signatur

autograph

Avstängd

Avskyr verkligen detta spel.

Medlem
Skrivet av General White:

Avskyr verkligen detta spel.

Varför?

Medlem

Ja älskar det. Bästa avkopplingspelet. Kräver 0 engagemang men skapar typ alltid minnesvärda händleser

Medlem
Skrivet av Moraxus:

Ja älskar det. Bästa avkopplingspelet. Kräver 0 engagemang men skapar typ alltid minnesvärda händleser

Jag tyckte att det var jättestressigt och svårt.


signatur

autograph

Det var länge sedan jag spelade och har inte hållit mig uppdaterad. Är det fortfarande Battle Royale som tidigare? Om team-medlem dör så kan man återuppliva, dör hela teamet så är det finito?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Moderator | Testpilot
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Det var länge sedan jag spelade och har inte hållit mig uppdaterad. Är det fortfarande Battle Royale som tidigare? Om team-medlem dör så kan man återuppliva, dör hela teamet så är det finito?

Yep.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Celebrate Two Years of Apex Legends with the Anniversary Collection Event,
https://www.ea.com/games/apex-legends/news/season-8-anniversary-collection-event?isLocalized=true

Riktigt hyggligt med prylar, speciellt för EA, 2! event pack plus ett gäng vanliga,
Går att se men inte välja ännu, antar det släpptes förtidigt 19.00 brukar vara vanliga tiden.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Vill bara nämna att era kristaller (gratis valutan) räcker längre än vanligt då det är 1200 för legendary och 400 för epic event prylar som ser riktigt bra ut om ni har några sparade, dvs halva kristallkostnaden

Tycker att den här varianten av bana är den roligaste, så har själv spelat mer nu än under början av förra säsongen.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Chaos Theory Collection Event
Nytt Event som löper 9/3 till 23/3, kommer massa patchar samt rätt mycket nerf's o buff's.

Länk till info,
https://www.ea.com/en-gb/games/apex-legends/news/season-8-cha...

Analys i videon ovan av nerf's/buff's/event och patchar.

---

Free event rewards,

Citat:

.......You can earn 1,000 points per day and challenges refresh daily. There are also stretch challenges that reward four unique badges if you complete them during the event. All of these challenges also stack with your Battle Pass, so you can complete multiple at once.........mera


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Först,
Hade lite glömt "set'en" med 3 tracker's som ger en bild som kommit till de olika Legenderna under de event som varit.
Finns "kit" till alla utom Horizon och Caustic men två till Pathfinder om man kört riktigt flitigt sedan släpp
Satte på dem på de "Gubbar/Gummor" jag har, inget att skryta med på en del

Hittade denna sida som fungerar som facit och där man ser symbolerna, gör det lättare att se om man har och välja,
https://apexlegends.fandom.com/wiki/Stat_Tracker

Själv har det blivit betydligt mer Kings Canyon nu än Olympus som jag tycker är för "steril" och tråkig, blev faktiskt lite nytändning med säsong 8.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Apex Legends April Fool’s Day 2021 update: Gold Mozambique and more
Published: 1/Apr/2021 12:40 Updated: 1/Apr/2021 12:41
https://www.dexerto.com/apex-legends/whats-happening-in-apex-...

https://twitter.com/shrugtal/status/1375562481612025857

Citat:

Shrugtal@shrugtal - 26 mars
For this year's April Fools you can expect:

Gold Mozambique. (19 damage per pellet, 9 rounds)
Gold P2020. (25 damage, +7 ammo, 190 damage while on a zipline/balloon)
Airhorns.
Many many loot rollers raining from the sky.
A lot of gold weapons...

Fun.

Själv har jag just lyckats med att komma till nivå 500, och klar med BP.
Bra läge att köra klart Mozambique brickan, om man som jag saknar den
(tror det går fortfarande)

Edit in,
Mer text.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem

Apex Legends - War Games Event,
Kommer 2021-04-13 pågår t.o.m. 2021-04-27,

Länk till event info.
https://www.ea.com/games/apex-legends/news/war-games

Citat:

.......Modifier Schedule

All modes begin and end during mornings, PT time.

Second Chance: Tuesday, 4/13 – Thursday, 4/15
Ultra Zones: Thursday, 4/15 – Monday, 4/19
Auto Banners: Monday, 4/19 – Wednesday, 4/21
Killing Time: Wednesday, 4/21 – Friday, 4/23
Armor Regen: Friday, 4/23 – Tuesday, 4/27

As you can see, each takeover mode only lasts for a few days at most. We can’t wait to hear which ones are your favorites......mera


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

1
Skriv svar