Osynlig bana i Unreal Tournament (ut99)

Medlem
Osynlig bana i Unreal Tournament (ut99)

Jag har ett problem eller med flera banor gjorda för 10 år sedan för Unreal Tournament ser inte banan - I maps mappen hamnar den före cityintro.unr - Vilket säger mej att den har ett osynligt attribut eller tecken i namnet . Att byta namn fungerar inte , att kopiera innehållet till en ny tombana fungerar med visuell homing och andra eventuella problem , Att byta till DM fungerar men inte tillbaka , Att kopiera en epicgames cft-ban-namn och kopiera över namnet fungerar och banan ses och spelar men sen när jag skriver namnet på banan blir den osynlig igen och byter plats till före cityintro.unr. Har provat ta bort attribut i windows och använt winzips ta bort attribut och hidden files + kopierat över banan på en usb med FAT 32 för tydligen kopieras inte metadata med filer till fat32 - men inget har fungerat - Så vad är problemet ? . Tydligen kom det här med en windows update för länge sedan ( 10 år ) i en patch men en tid senare så togs just det här ? bort (problemet/funktionen/säkerhetsdetaljen?/copyright?/buggen) . Behöver hjälp - för att göra klart banan ( b a n o r) . Du hittar banan här och blir kvar i 14 dagar www.mediafire.com/file/18jcntorsx46l0t/CFT-Suger%255D%255BL-a... .Du kan dubbelclicka bara på filen om du har unreal tournament installerat -har virus kollat med zonealarm (kasperys egentligen) och antimalwarebytes .Det enda jag kan komma på just nu är att öppna filen i hexeditor och ta bort ..text .Så jag behöver hjälp - något som gör att kommer vidare

Medlem

Hittade detta på nätet "File is Resident in the MFT" (Master File Table) -men kan det vara som hänt -nån som några förslag ?

Medlem

Banan är full spelbar - cft och var gjord för strangelove och cv + monsterhunt - En längre
rum halverad och kopierad sen ihopsatt i L format ,egyptisk tema ,längre än cft bedrooms och 20 000 units till vägg i L böjen. Låt inte alpha anta att den är ospelbar och bara öppnas i editorn - Jag behöver bara se on bottarna paths funkar och ta bort texture från gamla realtids website och någonting jag hittade på aftonbladet 16 år sen (tror jag) -mer en färdig beta.

Medlem

Du kanske kan få bättre svar genom att kolla på ett forum där folk gör banor i gamla unrealmotorn i stället? Det borde ju inte vara något problem att fixa kan jag tycka...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Det är ett gammalt windows xp (sp2 -3) problem så folk som är admins in real life borde veta . Men jag ska prova microsoft onedrive för enligt microsoft help can onedrive ta bort "ogiltiga tecken" och de forum som jag brukade besöka har stängt . Och det är lite svårt att få hjälp av bättre mappers - ser en bana och antar att allt är likadant typ. Edit Jag är ganska säker på att windows xp gjorde en uppdatering före innan windows vista släpptes som hade göra med UAC eller user account control att göra - och allt man gjorde på datorn fick tillägg på filnamnet och hamnade före a i alfabetisk ordning.

1
Skriv svar