Apex Legends snart bärbart – släpps till Switch i mars

Robot
Apex Legends snart bärbart – släpps till Switch i mars

Lira battle royale på resande fot.

#apex-legends, #switch


NuZ
Testpilot

Sjukt coolt att de lyckas porta spelet dit


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Det kommer nog bli bra, dom gjorde ju otroligt jobb med doom eternal

Fragtjuv

Herrejävlar vad tiden går! Det är alltså redan två år sedan det släpptes! Hur är det att lira nu för tiden? har spelet utvecklats i någon speciell riktning eller är det samma grej som vid release?


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av joelthor100:

Herrejävlar vad tiden går! Det är alltså redan två år sedan det släpptes! Hur är det att lira nu för tiden? har spelet utvecklats i någon speciell riktning eller är det samma grej som vid release?

Senast jag spelade med dottern så tyckte jag det var samma förrutom att det är fler karaktärer och nya banor.
mer kan jag inte säga då jag inte är nån expert på apex legends. Varken att vinna matcher eller kunna nått speciellt om spelet


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av joelthor100:

Herrejävlar vad tiden går! Det är alltså redan två år sedan det släpptes! Hur är det att lira nu för tiden? har spelet utvecklats i någon speciell riktning eller är det samma grej som vid release?

Har ju tillkommit nya banor, karaktärer, vapen... You namn it. Många QOL-fixar överlag.

Riktigt kul fortfarande även om jag ibland saknar något mer att fippla med eller sträva efter. Något som de skulle kunna lägga till är skins som du får om du gör X antal kills med vapen Y, till exempel. Så som i CoD.

De bör även öka level cap till 1000 eller varför inte oändligt? Prestige-system?

Fler achievements/trophies hade inte skadat heller, men kommer förmodligen aldrig hända.

Det jag tycker Respawn lyckats bäst med är karaktärerna. De har personligheter. Man är inte bara ett tomt skal som springer runt.

1
Skriv svar