Jamie Lee Curtis får roll i Borderlands-filmen

Robot
Jamie Lee Curtis får roll i Borderlands-filmen

Eller borde vi kalla den Börderlands nu?

#borderlands, #filmatisering


Gnällkuk

Haha, Kevin Hart som Roland?! Gillar honom skarpt men de kanske skulle rekommenderat någon som är längre än 1,5m? :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Haha, Kevin Hart som Roland?! Gillar honom skarpt men de kanske skulle rekommenderat någon som är längre än 1,5m? :>

Eller hur? The Rock hade jag väntat mig, men inte Kevin Hart.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

oooh! Henne gillar jag!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Njaa hon har inte varit med i någon bra film sedan första halloween. Kevin Hart är också ett dåligt val, tycker inte att han är rolig alls. Hoppas han tackar nej


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Kleptoman:

Njaa hon har inte varit med i någon bra film sedan första halloween. Kevin Hart är också ett dåligt val, tycker inte att han är rolig alls. Hoppas han tackar nej

Jag blev sugen att kolla om True Lies.


signatur
Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Njaa hon har inte varit med i någon bra film sedan första halloween. Kevin Hart är också ett dåligt val, tycker inte att han är rolig alls. Hoppas han tackar nej

Knives out. Bra film

Medlem

Sämre casting får man leta länge efter.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Njaa hon har inte varit med i någon bra film sedan första halloween. Kevin Hart är också ett dåligt val, tycker inte att han är rolig alls. Hoppas han tackar nej

Var tvungen att kolla upp vad hon gjort sedan första Halloween, och det var en hel del, men mest skräp eller filmer jag inte alls kände igen.
A fish called Wanda är dock en riktigt bra film! Fast det är nog mest p.g.a. John Cleese...

True Lies har jag faktiskt inte sett dock, fast jag vet att den ses som en skapligt bra film... Kanske borde göra det.

Kevin Hart är extremt överskattad. Kan han spela något annat än cringey, fjantig clown? Som den allvarlige Roland har jag svårt att se honom.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag blev sugen att kolla om True Lies.

A fish called Wanda! Klassiker.
Hon är en bra skådis

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag blev sugen att kolla om True Lies.

Jag såg om den bara för ett par veckor sedan. Otroligt bra/rolig film!

Battaaaariiies!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag såg om den bara för ett par veckor sedan. Otroligt bra/rolig film!

Battaaaariiies!

Underbar film. En av Bill Paxtons bästa roller.
"If not for me, Helen, do it for your country!"

Så tragisk,patetisk och creepy på samma gång. Lysande prestation.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av floke:

Underbar film. En av Bill Paxtons bästa roller.
"If not for me, Helen, do it for your country!"

Så tragisk,patetisk och creepy på samma gång. Lysande prestation.

Haha den quoten brukar jag köra för min sambo


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Haha den quoten brukar jag köra för min sambo

Medlem

Jag är inte kompis med åldrande längre

Jag känner mig gammal


signatur

I drank what?

1
Skriv svar