Vad hände med Bajs Awards ?

C64
Medlem
Vad hände med Bajs Awards ?

Jisses så många gamla spel på steam som inte funkar som jag köpt det kallas för Bedrägeri fy skäms på er EA! Codemasters!
smisk på rumpan ska dom ha !

Medlem

Vad händer här?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

C64
Medlem

Jaa man kunde väll rösta på vilket spelföretag va verkligen bajs med sina micro loot o allt man ska fånga småbarn o betalar med mammas kort...

Vet inte om du fått en stroke när du skrev detta men om jag försöker förstå trådens mening så :

Consumerist stängde ned 2017. Consumerist gav ut "Golden Poo Award" till "Worst Company In America" varje år mellan 2006 och 2014. EA vann 2012 och 2013.


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

C64
Medlem

lol näe det är vinet som talar ibland ,jag menar dom säljer spel på steam som inte funkar det är det som är irriterande

Medlem
Skrivet av C64:

lol näe det är vinet som talar ibland ,jag menar dom säljer spel på steam som inte funkar det är det som är irriterande

Vilka spel är det som inte fungerar? Bra att veta så att jag undviker att köpa dessa.

C64
Medlem

Grid 2 o grid autosport dom sålde en bundle med F1 spel ..wow tänkte ja nu ska det spelas
näpp inget händer när man startar spelen Såååååå jävla dåligt skött av ett mångmiljard spelföretag

C64
Medlem

Jäpp smisk på rumpan ska dom ha Hans Scheike STyle med björkris!

1
Skriv svar