Ultravåldstorsdag med Prodeus och kanske mer!

Robot
Ultravåldstorsdag med Prodeus och kanske mer!

Häng med när vi testar spel från vår Early Access-artikel.

#early-access, #prodeus, #stream


Gnällkuk

Kul! Mer sånt här


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av trickeh2k:

Kul! Mer sånt här

Vi går ut 100 % och sedan ökar vi!


signatur
Medlem

Inget dåligt val av spel heller


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av magma:

Inget dåligt val av spel heller

Brukar inte vara ett jättefan av "retroshooters" men vi får se!


signatur
Medlem

Det är synd med sprinten i spelet... men men annars gör det väl det mesta rätt tror jag, det finns inget som säger att detta inte kommer sälja väldigt bra. Det är det enda spelet jag kickstartat med, det borde stå hipshot på den där stenväggen i spelet någonstans.

Själv gillar jag Hrot mera (kan man ju tycka är konstigt) och ser mycket mycket fram emot expan till Ion Maiden.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Det är gött särskilt med map editor

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hipshot:

Det är synd med sprinten i spelet... men men annars gör det väl det mesta rätt tror jag, det finns inget som säger att detta inte kommer sälja väldigt bra. Det är det enda spelet jag kickstartat med, det borde stå hipshot på den där stenväggen i spelet någonstans.

Själv gillar jag Hrot mera (kan man ju tycka är konstigt) och ser mycket mycket fram emot expan till Ion Maiden.

Lite för mycket kopia för min smak. Faller lite i samma fälla som många retroshooters. Ion Maiden var ju roligare där.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Brukar inte vara ett jättefan av "retroshooters" men vi får se!

Brukar inte heller vara mycket för varken retroshooters, eller inflationen av spel som ska köra retrografik men jag måste säga att detta såg gött och köttigt ut, gillade designen med.

Medlem

måste testas, kalas


signatur

//monster

Gnällkuk
Skrivet av Hipshot:

Det är synd med sprinten i spelet... men men annars gör det väl det mesta rätt tror jag, det finns inget som säger att detta inte kommer sälja väldigt bra. Det är det enda spelet jag kickstartat med, det borde stå hipshot på den där stenväggen i spelet någonstans.

Själv gillar jag Hrot mera (kan man ju tycka är konstigt) och ser mycket mycket fram emot expan till Ion Maiden.

Var inte superimponerad om jag ska vara ärlig, jag har svårt att se att detta spelet lyckas om det inte räddas av en bra multiplayer. Det här känns som en västerländsk kineskopia. Ser inga direkta fel med spelet i sig, men allt var ju bara återanvänt material.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Var inte superimponerad om jag ska vara ärlig, jag har svårt att se att detta spelet lyckas om det inte räddas av en bra multiplayer. Det här känns som en västerländsk kineskopia. Ser inga direkta fel med spelet i sig, men allt var ju bara återanvänt material.

Lyckas har det ju redan gjort, det har nog sålt ganska bra, säkert 50k+ kopior iaf, men jag menar mera hur man jobbat mot community och satsar på tävlingar och sådant, men ja, jag gillar ju hrot och ion maiden mera, det är verkligen sprinten som gör att jag blir lite irriterad när jag spelar haha, kan inte sluta störa mig på den, tyvärr har också Graven lagt sig till med detta stycke till design, bättre att bara tillåta acceleration genom strafe eller bunnyhop, det är en naturlig rörelse man lärt sig och det sparar också knappar och funktioner och känns mera som skill.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar