FZDZ - FZ DirtZone (Dirt Rally 2.0 klubb) - Säsong 1 igång, 15e feb - 14e mars

Medlem

Körde USA Igår. Satana vad det gick! Testade mjuka däck jämfört med medium som jag brukar köra, WOW vilken skillnad!!!!
Riktigt roligt race. Har nog inte hoppat så mycket med Golfen sedan vi var i Polen och härjade.

(Tips från coachen, är en jättehård sten vid sidan av vägen om man kommer liiiiiiiite snett.. )

Flög också ur vägen i full galopp. 48 sekunders tillägg, tack för den.

Medlem
Skrivet av AntonKG:

Körde USA Igår. Satana vad det gick! Testade mjuka däck jämfört med medium som jag brukar köra, WOW vilken skillnad!!!!
Riktigt roligt race. Har nog inte hoppat så mycket med Golfen sedan vi var i Polen och härjade.

(Tips från coachen, är en jättehård sten vid sidan av vägen om man kommer liiiiiiiite snett.. )

Flög också ur vägen i full galopp. 48 sekunders tillägg, tack för den.

Härligt!

Jag körde USA i karriärläget häromdagen, gick fort utav helvete men tror det blev 3 restarts pga stenar som du påpekar!!
Så jag anar oråd inför detta!! 😁

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av 4liv3:

Vansinnigt va du kör, märks varför man är 20-30 sek efter på varje sträcka

Det sjuka är ju att han lyckas åka det tempot utan att för den sakens skull vara nära att köra av. Lite av en Sébastien Loeb

En annan klarar sig ju undan med blotta förskräckelsen i liknande tempo(fast oftast i ett träd).

Medlem
Skrivet av bogani:

Det sjuka är ju att han lyckas åka det tempot utan att för den sakens skull vara nära att köra av. Lite av en Sébastien Loeb

En annan klarar sig ju undan med blotta förskräckelsen i liknande tempo(fast oftast i ett träd).

Haha ja precis, det ser så bekymmerslöst ut, bilen slängs fram och tillbaks och ligger alltid precis där den ska. En annan blir ju skakis så fort man kommer upp i varvstopp, alldeles för feg när ett ynka kast kan betyda DNF

Fractal Design R4 | MSI Geforce GTX 1080 Ti 11GB | Corsair 16GB DDR4 3200 MHz CL16 Vengeance | MSI B350 Tomahawk | EVGA GQ 650W | AMD Ryzen 7 1700 3.7 GHz | Samsung 850-series EVO 500GB

Medlem
Skrivet av 4liv3:

Haha ja precis, det ser så bekymmerslöst ut, bilen slängs fram och tillbaks och ligger alltid precis där den ska. En annan blir ju skakis så fort man kommer upp i varvstopp, alldeles för feg när ett ynka kast kan betyda DNF

Karln kör ju rally i riktiga livet också! Vi har o bita i här gejmerfränder!!

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Karln kör ju rally i riktiga livet också! Vi har o bita i här gejmerfränder!!

Jag vet inte om jag har så stor nytta av det riktiga rallykörandet i spelet. Tror mer snabbheten beror på tusentals timmar Richard Burns Rally och på senare år över 300h speltid i både dirt och dirt 2.0

Skriv svar