Metro Exodus PC Enhanced edition ska ge ännu mer strålspårning!

Robot
Metro Exodus PC Enhanced edition ska ge ännu mer strålspårning!

Släpps under 2021. Kommer kosta hårdvara.

#metro-exodus-pc-enhanced-edition


KoP
Medlem

Är det värt att släppa en enchanced edition under 2021 som kräver att du har ett kort med ray tracing? Kan inte finnas allt för många potentiella kunder.

Medlem
Skrivet av KoP:

Är det värt att släppa en enchanced edition under 2021 som kräver att du har ett kort med ray tracing? Kan inte finnas allt för många potentiella kunder.

Metros andra enhanced editions har varit gratis för tidigare spel. Så ser inte varför det inte skulle vara det den här gången också

Medlem
Skrivet av Thane:

Metros andra enhanced editions har varit gratis för tidigare spel. Så ser inte varför det inte skulle vara det den här gången också

Nej, så var det inte, du fick 50% rabatt på Redux-versionerna. Du kanske blandar ihop det med Witcher-spelen och deras Enhanced Editions?
https://steamcommunity.com/app/286690/discussions/0/340944157...

Ivf, som jag skrev på Sweclockers, Jag tycker inte man ska bli förvånad över att det är gratis till Metro Exodus. Det här är något de arbetar med för att använda i deras framtida spel, och vad bättre då än att implementera och testa det i deras redan befintliga fullskaliga spel? Som man då kan ge gratis till de som redan äger spelet. Både goodwill och teknisk feedback i ett paket.

Lär ju bli rejält krävande


signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, XFX 7900XTX, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus // Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Medlem

Undrar om det är mening att invänta det. . Har tänkt lira det annars framöver.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Ambassadör
Xbox

Blir även raytracing-mys på konsol!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av KoP:

Är det värt att släppa en enchanced edition under 2021 som kräver att du har ett kort med ray tracing? Kan inte finnas allt för många potentiella kunder.

Kanske, men fortfarande är det ju en hel del som har fått itag 20xx korten även om 30xx korten är svåra att få itag. Så det finns ju en marknad.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kan dom bara ge ett releasedatum, fan andra gången som dom säger det ska komma ut

Trevliga nyheter. Den "första" versionen har en del irriterande buggar, men grafiken är ju tipp-topp redan nu. Ska bli spännande att se hur det blir.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

International
Man of Mystery

Synd att dialogen är så erbarmeligt bajsnödig bara, jag spelar det med ryskt tal för att slippa höra de putslustiga ryssarna prata engelska


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Läste rubriken som "Metro Exodus får ännu mer strålning". Oh shit, here we go again..

1
Skriv svar