Då så! Nu kan pc-spelarna importera gamla Hitman-miljöer till Hitman 3

Robot
Då så! Nu kan pc-spelarna importera gamla Hitman-miljöer till Hitman 3
Medlem

Kul att det löste det, men varför inte bara ha det fixat från början.. Går företag igång på dålig publicitet och korkade beslut eller vad är poängen?

Medlem
Skrivet av Lirilesh:

Kul att det löste det, men varför inte bara ha det fixat från början.. Går företag igång på dålig publicitet och korkade beslut eller vad är poängen?

Tillhör väl ändå inte det vanliga att föregående spelet går att spela i nästkommande spel? Ser det som ett plus att det jobbades på överhuvud taget.

Medlem

Så där, nu har jag fixat det till mitt EPiC konto. Suveränt att HiTMAN 3 blir så stort med massor av banor plus att de knappt tar nå plats på HD. Tar endast upp 55 Gb (Alla 3 spel plus all DLC) vilket är super skönt. HiTMAN 2 (inklusive H1 säsongen) på Steam tar upp 150 Gb.

Hade absolut helst velat ha spelet till Steam men det var så pass efterlängtat att jag slog till på EPiC. Hoppas de får in achievments i deras launcher snart. Jag tycker att det har gått lite väl lång tiden sedan starten av deras spelklient.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Så där, nu har jag fixat det till mitt EPiC konto. Suveränt att HiTMAN 3 blir så stort med massor av banor plus att de knappt tar nå plats på HD. Tar endast upp 55 Gb (Alla 3 spel plus all DLC) vilket är super skönt. HiTMAN 2 (inklusive H1 säsongen) på Steam tar upp 150 Gb.

Hade absolut helst velat ha spelet till Steam men det var så pass efterlängtat att jag slog till på EPiC. Hoppas de får in achievments i deras launcher snart. Jag tycker att det har gått lite väl lång tiden sedan starten av deras spelklient.

Det står ju att Hitman 3 kräver 80 gb space?

Medlem
Skrivet av landahl:

Det står ju att Hitman 3 kräver 80 gb space?

Jaså, det har jag inte sett men spelet tar iaf upp 55Gb på min HD. Jag gick in i utforskaren och dubbelkollade. Står även 55 Gb i EPiC launchern när man klickar på options där det står uninstall 55 Gb.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Avstängd

Är det bara jag som fortfarande stör mig på titeln?
Hitman 3 är ju Hitman 8 egentligen.

Hitman 1: Codename 47
Hitman 2: Silent Assassin
Hitman 3: Contracts
Hitman 4: Blood Money
Hitman 5: Absolution
Hitman 6: Hitman ..?
Hitman 7: Hitman 2 ??
Hitman 8: Hitman 3 ?!?!?!

Särskilt när det inte ens rör sig om remakes; mig veterligen (jag har inte spelat 6-8, delvis pga ovanstående problematik) så har de nyare spelen fortsatt på den gamla storyn och det är alltså Inga remakes eller liknande?

Varför spelutgivare väljer att röra till det så har jag aldrig förstått..

Medlem
Skrivet av General White:

Är det bara jag som fortfarande stör mig på titeln?
Hitman 3 är ju Hitman 8 egentligen.

Hitman 1: Codename 47
Hitman 2: Silent Assassin
Hitman 3: Contracts
Hitman 4: Blood Money
Hitman 5: Absolution
Hitman 6: Hitman ..?
Hitman 7: Hitman 2 ??
Hitman 8: Hitman 3 ?!?!?!

Särskilt när det inte ens rör sig om remakes; mig veterligen (jag har inte spelat 6-8, delvis pga ovanstående problematik) så har de nyare spelen fortsatt på den gamla storyn och det är alltså Inga remakes eller liknande?

Varför spelutgivare väljer att röra till det så har jag aldrig förstått..

Tbf så har dom ju faktiskt inte numrerat något spel sedan hitman 2.
Contracts, bloodmoney och absolution hade inga siffror.
Och det enda man får se från tidigare spel, vilket dom här nya utspelar sig efter är en flashback cinematic med godbitar i Hitman 1 2016.

annars är det helt och hållet en fristående story utan anekdoter. Det är nog därför man valt att koppla dom numeriskt för att dom hör samman som en trilogi.

Medlem
Skrivet av General White:

Är det bara jag som fortfarande stör mig på titeln?
Hitman 3 är ju Hitman 8 egentligen.

Hitman 1: Codename 47
Hitman 2: Silent Assassin
Hitman 3: Contracts
Hitman 4: Blood Money
Hitman 5: Absolution
Hitman 6: Hitman ..?
Hitman 7: Hitman 2 ??
Hitman 8: Hitman 3 ?!?!?!

Särskilt när det inte ens rör sig om remakes; mig veterligen (jag har inte spelat 6-8, delvis pga ovanstående problematik) så har de nyare spelen fortsatt på den gamla storyn och det är alltså Inga remakes eller liknande?

Varför spelutgivare väljer att röra till det så har jag aldrig förstått..

Om du inte har lirat de senaste 3 HiTMAN spelen så måste du göra det. Du missar flera riktigt bra stealth lir annars. Svälj problemen bara.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag tycker 3an flyter på bättre än 2an på min hårdvara.. Antingen har dem lyckats bättre med optimeringen, eller så drar Steam extra datorkraft?


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av FRULZ:

Jag tycker 3an flyter på bättre än 2an på min hårdvara.. Antingen har dem lyckats bättre med optimeringen, eller så drar Steam extra datorkraft?

Tvärtom så drar Epic game launcher överlägset mest datorkraft av alla spelklienter.

Medlem
Skrivet av landahl:

Tvärtom så drar Epic game launcher överlägset mest datorkraft av alla spelklienter.

Skumt! Mitt system kanske är ett undantag


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

1
Skriv svar