Hade det inte varit trevligt med en större indelning i kategorier i forumet?

Hade det inte varit trevligt med en större indelning i kategorier i forumet?

"Allmänt spelsnack" täcker väl allt, så bredden är inget problem. Men om jag vill hitta någon trevlig tråd blir det lite jobbigt att allt ligger tillsammans. Några underkategorier så som "RPG", "MMO", "VR", "Nintendo" och "Stimulatorer", fast bättre valda, hade varit trevligt. Just nu är "Allmänt spelsnack" nästan samma sak som "Nytt i forumet"-boxen. Sen har ni ju också RSS stöd, vilket jag gärna hade aktiverat för vissa specifika kategorier.

Skrivet av johanAndersson:

"Allmänt spelsnack" täcker väl allt, så bredden är inget problem. Men om jag vill hitta någon trevlig tråd blir det lite jobbigt att allt ligger tillsammans. Några underkategorier så som "RPG", "MMO", "VR", "Nintendo" och "Stimulatorer", fast bättre valda, hade varit trevligt. Just nu är "Allmänt spelsnack" nästan samma sak som "Nytt i forumet"-boxen. Sen har ni ju också RSS stöd, vilket jag gärna hade aktiverat för vissa specifika kategorier.

Jag håller med dig, jag gillar ordning och reda, och det är svårt att hitta ibland; speciellt bland medlemmarnas recensioner vilket jag tycker är ett genidrag från FZ, men jag hade velat se att man hade regler för rubriksättning och att man placerade under den plattform det gäller. Rena åsikter om spel eller funderingar hade passat bättre som blogginlägg.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers

Vi gjorde ett medvetet val att ta bort i princip alla underkategorier i forumet när vi gjorde om sajten 2016, då var aktiviteten i forumet helt enkelt för låg, men det har ju verkligen ändrat sig.


signatur
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi gjorde ett medvetet val att ta bort i princip alla underkategorier i forumet när vi gjorde om sajten 2016, då var aktiviteten i forumet helt enkelt för låg, men det har ju verkligen ändrat sig.

Det har det, och det var ett bra initiativ.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar