Josef Fares nya co-op får gameplay-trailer

Robot
Josef Fares nya co-op får gameplay-trailer

It Takes Two ser både udda och bekant ut.

#fares, #gameplay, #it-takes-two


Medlem

Kommer det på EA play ska jag nog testa. Tyckte inte hans tidigare brothers va så kul, men detta såg lite kul ut i videon.

Medlem

"Instead of having collectables and other shiny sh*t, we made the world fun"

Medlem

Jag är inget fan av hans spel (mest för de inte varit tilltalande nog)
MEN jag gillar definitivt hans tankesätt om coop! Mer i den stilen!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Älskar alla hans spel för de är unika

Detta blir ett köp också

Medlem

A way out var riktigt roligt co-op, så ser väldigt mycket fram emot detta.

Medlem

Detta ser ju riktigt jäkla bra ut måste jag säga.

Inte till Switch? Ser ju ut att klara av grafiken och lämpar sig väl för att spela med alla åldrar.

Medlem

Josef kan det här med co-op. Ser fram emot detta!

Fragtjuv

Jag tycker att det ser väldigt trevligt ut. Det är alltid härligt med lite Co-op.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Blir faktiskt min första förbokning på 7 år.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Precis spelat klart A way out med sonen, detta måste vi prova!

Medlem

Herregud va kul det ser ut å bli!

Medlem

Detta kommer jsg vilja testa!

Medlem
Medlem

Antar att spelet har "couch coop" med? Eller behövs det två konsoler?

Skribent
Skrivet av Espresso_Bengt:

Inte till Switch? Ser ju ut att klara av grafiken och lämpar sig väl för att spela med alla åldrar.

Fares ligger väl fortfarande under EA och de verkar ju ha något agg till N sen WiiU, när de hade någon konflikt eller vad det var. Visst de har börjat släppa spel (money talks), men det verkar vara högst motvilligt när något kommer till Switch.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ser grymt kul ut! Ser fram emot detta.

Medlem

Ser otroligt mysigt ut så det blir ett köp i framtiden.

Skrivet av Johlor:

Fares ligger väl fortfarande under EA och de verkar ju ha något agg till N sen WiiU, när de hade någon konflikt eller vad det var. Visst de har börjat släppa spel (money talks), men det verkar vara högst motvilligt när något kommer till Switch.

Ofan, det stämmer ju. Googlade lite snabbt och det finns en del artiklar om det.

https://www.nintendoenthusiast.com/unpacking-the-complicated-...

https://arstechnica.com/gaming/2019/08/why-is-electronic-arts...

Det är dock svårt att förstå varför. I en intervju säger EA chefen att det beror på att 60% av de som äger en Switch äger också en annan konsol eller PC, så då spelar de hellre EA titlar på de apparaterna. Men då glömmer man bort att Switch är portabel så folk kanske köper EA´s spel på Switch för att man kan ta med sig den. Någon annan skrev är för att Nintendo inte vill arbeta med Frostbite motorn.

Det är ju lustigt eftersom EA är kända för vinstmaximering så att säga, varför skulle de vilja missa en sådan här stor inkomstkälla?

Skribent
Skrivet av Espresso_Bengt:

Ofan, det stämmer ju. Googlade lite snabbt och det finns en del artiklar om det.

https://www.nintendoenthusiast.com/unpacking-the-complicated-...

https://arstechnica.com/gaming/2019/08/why-is-electronic-arts...

Det är dock svårt att förstå varför. I en intervju säger EA chefen att det beror på att 60% av de som äger en Switch äger också en annan konsol eller PC, så då spelar de hellre EA titlar på de apparaterna. Men då glömmer man bort att Switch är portabel så folk kanske köper EA´s spel på Switch för att man kan ta med sig den. Någon annan skrev är för att Nintendo inte vill arbeta med Frostbite motorn.

Det är ju lustigt eftersom EA är kända för vinstmaximering så att säga, varför skulle de vilja missa en sådan här stor inkomstkälla?

De har även skyllt på att wiiu och switch inte klarar av frostbite, men har för mig Dice själva sköt ned det arrgumentet, speciellt när det gäller Switch. Wiiu hade ju en mer komplicerad arkitektur.

Men jag tror det finns en anledning till varför ME remaster collection inte utannonserats till Switch, EA är inte intresserade pga den där konflikten.

Tror det är något om lootlådor också då N kräver en stor kontroll (säkert också procent av vinsten) övet det, en kontroll EA inte vill ge dem.

Det är i alla fall stor skilnad mot Wii där EA släppte exklusiva titlar bara för Wii.


signatur

"Writer and Fighter"

Skrivet av Johlor:

De har även skyllt på att wiiu och switch inte klarar av frostbite, men har för mig Dice själva sköt ned det arrgumentet, speciellt när det gäller Switch. Wiiu hade ju en mer komplicerad arkitektur.

Men jag tror det finns en anledning till varför ME remaster collection inte utannonserats till Switch, EA är inte intresserade pga den där konflikten.

Tror det är något om lootlådor också då N kräver en stor kontroll (säkert också procent av vinsten) övet det, en kontroll EA inte vill ge dem.

Det är i alla fall stor skilnad mot Wii där EA släppte exklusiva titlar bara för Wii.

Ja, kanske det är i samma stil som Apple och Epic konflikten, Nintendo vill ha procent och kontroll på microtransaktionerna osv. Men fortfarande så borde ju EA gå tjäna pengar i slutändan om de börjar släppa spel till Switch.

1
Skriv svar