Slå folk på käften i Sifu

Robot
Slå folk på käften i Sifu

Lär dig Kung Fu på Playstation och Epic Game Store

#sisu, #slå-på-käften


Inaktiv

Ser lite ryckigt ut, men är säkert skitkul!

Medlem

Ser väldigt intressant ut.

Medlem

Oldboy-vibbar.

Medlem

Det här ser jäkligt kul ut. Får en att tänka på en del långa enklippsscener från filmer. Olof Boy tror jag någon nämnde igår. Har för mig att det är i DareDevil på Netflix som det finns en underbar enklippsscen med korridors slagsmål.

Medlem

Ser fett ut!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skrivet av anon_79617:

Ser lite ryckigt ut, men är säkert skitkul!

Yes, den där mini-zoomen vid slagen gör att man känner lätt illamående. Synd annars verkar det kul.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Sweet, det är ju riktigt dåligt med fightingspel i denna stil. Finns ju bara klassiska 1 v 1 spelen i princip.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Oldboy-vibbar.

Tänkte direkt på "Oldboykorridoren" när jag såg trailern. Kan bli spännande, detta!


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Tänker plocka den här,
Lite omväxling behövs 💪

Medlem

Jag kände överlag att det kändes väldigt current gen under hela presentationen igår. Visst; gameplay är viktigare än grafik, men det var väldigt lite i det här spelet som inte luktade "kolla man kan göra spel cellshadeat och lite artsy" à la 2017. Tyckte man inte skymtade nyheter, utan bara mer av en tidigare formula - både spelmekaniskt och visuellt. Är jag gammal och elak eller förstår ni min nyanserade åsikt?

Medlem

Det såg riktigt lovande ut!

Jag har inte provat Absolver trots att det följt med PS Plus men visst hade väl det ett ganska originellt fighting-system?

Medlem
Skrivet av Margy:

Det såg riktigt lovande ut!

Jag har inte provat Absolver trots att det följt med PS Plus men visst hade väl det ett ganska originellt fighting-system?

Ja det har ett väldigt originellt fighting system som egentligen handlar om att parera en motståndares rörelser och på så sätt lära sig sättet att slåss istället för att snabbt försöka avsluta sina motståndare.

Önskar dock att Absolver 2 kommer i en brutalt mycket större värld och mer flera olika bossar och fightingstilar. För spelet var extremt litet.

Medlem

Måste ju säga att d ser jävla skoj ut. Enda roliga fightingsystemet jag lirat är yakuza, som är lite speciellt


signatur

//monster

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Yes, den där mini-zoomen vid slagen gör att man känner lätt illamående. Synd annars verkar det kul.

Funderar på om det är något som sker även i spelet, eller om det var en trailereffekt.


signatur
Medlem

Så skägget växer varje gång man dör? Undrar hur långt det kan bli...

Gnällkuk

Oroligt bra animationer, flyt och känsla. Grafiken är väl inget att hurra över men i ett fightingspel är ju mekanik och responsivitet a och... å, typ. Påminner om välregisserade fighting-scener med en yngre Jackie Chan.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ser riktigt intressant ut!


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Nemo:

Så skägget växer varje gång man dör? Undrar hur långt det kan bli...

det skulle ju förklara Calles skägg


signatur

//monster

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Funderar på om det är något som sker även i spelet, eller om det var en trailereffekt.

Bra fråga. Jag tror man lätt kan må illa av det, även om det är väldigt subtilt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Arzei:

Tänkte direkt på "Oldboykorridoren" när jag såg trailern. Kan bli spännande, detta!

haha jag tänkte the raid ist!

Flakmonkey

Kung-Fu Master i modern tappning?

1
Skriv svar