Se Fragzone-Fredag om kinesiska snuskspam-attacker, Subverse, Elden Ring-läckor, Aliens: Fireteam och mer!

Robot
Se Fragzone-Fredag om kinesiska snuskspam-attacker, Subverse, Elden Ring-läckor, Aliens: Fireteam och mer!

Våren kom av sig, men inte Fragzone-Fredag! Nytt inslag också - bildtext-bonanza!

#fragzone-fredag, #spam

Medlem

Take this under advisement, jerkweed!

PC-spelare
Dator: Asus Prime X470-PRO, Ryzen 2600X, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Chefredaktör

Missa heller inte att Patreons och Youtuber Members kan agera publik - mer information på respektive plattform.

Din vänlige kvartersspindel - följ mig på Twitter

Medlem

Jag äter inte skinnet, jag syr kläder av de.

Bara för att man är duktig på att argumentera betyder det inte att man har rätt.
Man kan väldigt enkelt argumentera bra för dåliga anledningar.

Definition of Conjecture: Opinion or judgment based on inconclusive or incomplete evidence; guesswork.

brrap brrap pew pew
Megadelux

DubbelFejs När ett inte är nog.

Medlem

Du simmar ur bild, Kaj!

Medlem

"Leffes kreativa ådra och övertygelse om att återvinning räddar planeten resulterade i en livslång bannlysning från kyrkogården."

PC | Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox One

Medlem

jag står på tå

Bara för att man är duktig på att argumentera betyder det inte att man har rätt.

Definition of Conjecture: Opinion or judgment based on inconclusive or incomplete evidence; guesswork.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

"Lasse visste inte om det nya pannsmycket egentligen var en gag ball, men snyggt var det."

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Grafik: GTX 960M
Moderkort: Raccolto Nero d'Avola Cabernet Sauvignon Organic , 2017

Fragtjuv

Du får mycket mer hos vivo... yeah

GeForce GTX 1080 | Intel(R) Core(TM) i7-7700K CPU @ 4.20GHz | 32 GB RAM | Microsoft Windows 10 Home

Medlem

Huvva, vilken huvud-huva!!

Skribent

Human Condom equipped.

Medlem

Läpppiercing är sedan gammalt ett effektivt sätt att få gemene man att förbise dubbelhakor. Fungerar även på hängpung.

Medlem

värdetransporter är fan rätt svåra att råna.

Medlem
Bildtext

"Grubblar du för mycket i Coronatider? Köp Gucci's nya hoodie med inbyggda hjärnspöken!"

Medlem

mmmm Jordgubbssmak!

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4|Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Skribent

Olle tog det där med att "sticka en offerkofta" lite väl bokstavligt.

Medlem

Barbapapa goes kannibal

Medlem

"har tvättat hoodien massor med gånger, luktar fortfarande gammal farbror"

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4|Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Medlem

Lisa, vi uppskattar att du försöker... men jag tror inte det var det Tegnell menade med "ansiktsmask".

Redaktör

Haha fan vad ni är bra!

Medlem

Oh, Lord. Wake me up before next friday.

Ofi
Medlem

Jo, jag är säker på att du sa "gå och dra någon gammal över dig"!

Medlem

vafan ere fredag IGEN, jag missar hela tiden

//monster

Redaktör

Ni ska vara så glada att ni missade sprutattacken efter Arne Weise-bildtexten... God spelhelg, alla!

Medlem

När backlog-demonen blir för stor..

Shotgun-love.

Chefredaktör

Mjäll? Nej, han heter Kjell.

Din vänlige kvartersspindel - följ mig på Twitter

Gnällkuk

Lars-Jonny var förberedd, han tänkte inte gå in huvudlöst och tappa ansiktet igen.

..:: trickeh2k ::.. https://youtube.com/c/trickeh2k
Windows 10 Pro - i7 8700k (delid) @ 5Ghz - ASUS Prime Z370-A - 16GB G.Skill Trident Z DDR4 CL14 3000Mhz - Corsair AX860i - EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, 3TB Seagate Barracuda - Steelseries Arctic 5 - Corsair 750D - Custom water loop

Medlem

”It puts the lotion in the basket“ har hörts upprepande gånger under skapandet av den eleganta skinnkapuschongen.

12
Skriv svar