Resident Evil 9 påstås varit under utveckling i flera år, men ska dröja länge än

Robot
Resident Evil 9 påstås varit under utveckling i flera år, men ska dröja länge än

Känd Resident Evil-läcka fortsätter spilla.

#capcom, #resident-evil, #resident-evil-9


Medlem

Låter GULD det. När de håller lika fin hög klass som de senaste Resident Evil titlarna sedan RE7 kom så kan det inte bli för mycket. Iaf för egen del. Fantastiska skräck-äventyr. Att CapCom pendlar mellan FPS och 3rd person kamera gör inget.

Det kommande Resident Evil 8: Village ser snuskigt bra ut. Kan tänka mig att man kommer att få RE4 vibbar från öst Europa.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Älskar de senaste RE spelen så de får gärna fortsätta släppa nya. Finns för få professionella skräck developers i industrin just nu så är bara glad att det finns några som verkligen kan leverera grymma skräckspel. Som ovan nämnde first eller third person, bryr mig inte så länge spelen är välgjorda och spooky vilket de senaste RE spelen har varit enligt mig

Skribent
Skrivet av CARTMAN:

Det kommande Resident Evil 8: Village ser snuskigt bra ut. Kan tänka mig att man kommer att få RE4 vibbar från öst Europa.

Det känns som de skulle kunna göra en reimagination av 4an och sen knyta den till 8an. Som du säger finns vibbarna redan där.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Låter väl bra men vill helst inte känna till spel långt fram i framtiden. Jag är en person som inte gillar att vänta, allt ska gå snabbt. Räcker om vi bara har 3 månaders framförhållning, och fokus av PR ligger på spel man faktiskt kan få tag på o njuta av idag.

Medlem

9:an följer nog 7:an i story och atmosfär och blir psvr2- exklusivt.

Medlem

Spelar igenom Resident Evil 7 för 3e gången atm i väntan på Village, verkligen så jäkla bra spel! Hoppas Village är lika fantastiskt och att 9an följer i samma fotspår, älskar allt med nya Resident Evil. Även 2an och 3an remake var bra och funkade fint med över axel vinkeln som introducerades med 4an, men jag är egentligen av gamla skolan och har tjatat som en gubbe i många år "stela vinklar ska det vara", men föredrar faktiskt hur dom har gjort 7an, genidrag att köra det i VR som att det var så Resident Evil alltid har varit ämnat att spelas 😊 Vet inte varför jag skriver allt det här haha är kanske pepp bara antar jag! Hur som är det gott att vara fan just nu 🙌

Medlem
Skrivet av Gaara:

Låter väl bra men vill helst inte känna till spel långt fram i framtiden. Jag är en person som inte gillar att vänta, allt ska gå snabbt. Räcker om vi bara har 3 månaders framförhållning, och fokus av PR ligger på spel man faktiskt kan få tag på o njuta av idag.

Hehe, jag känner igen mig i att väntan är fett dryg. Önskar att spelvärlden börjar avvaktar med att avslöja spel då datumen för release brukar ligga flera jäkla år in i framtiden. Sedan blir det flera förseningar ofta som drar ut på väntan. Önskar att alla företag i branschen gör som Bethesda gjorde med lanseringen av FallOut 4 som utannonserades 6 månader före aktuell release. De utannonserar några månader före release då de känner att spelet är klart i stort sett o bara behöver finputsas fram till launch day. Det var en riktigt behaglig lansering.!!...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Rhymst:

Spelar igenom Resident Evil 7 för 3e gången atm i väntan på Village, verkligen så jäkla bra spel! Hoppas Village är lika fantastiskt och att 9an följer i samma fotspår, älskar allt med nya Resident Evil. Även 2an och 3an remake var bra och funkade fint med över axel vinkeln som introducerades med 4an, men jag är egentligen av gamla skolan och har tjatat som en gubbe i många år "stela vinklar ska det vara", men föredrar faktiskt hur dom har gjort 7an, genidrag att köra det i VR som att det var så Resident Evil alltid har varit ämnat att spelas 😊 Vet inte varför jag skriver allt det här haha är kanske pepp bara antar jag! Hur som är det gott att vara fan just nu 🙌

Äsch det är väl bra att skriva av sig lite, särskilt så som RE serien har tagit klivet tillbaka till att släppa grymma skräck spel senaste tiden! Är precis som många andra gamla RE-rävar (REvar?) och tycker väldigt mkt om de gamla titlarna med fasta/halvfasta kameravinklar MEN har haft extremt kul med de 3rd person titlarna från RE4 (vill man va jobbigt noga så började den stilen i RE Dead Aim 2003) och Remaken på 2:an. Har inte spelat 6:an men hade oförskämt kul med 5:an och har nu inga problem med first person varvat med 3rd person så RE9 ska bli spännande och se vart vi hamnar! Också spännande och se vart det där Switch Resident Evil spelet blir av (Revelations 3 antar jag?). Måste dock vika in med att jag hade velat se ett RE-spel med samma system för perspektiv som Until Dawn hade, hade säkert kunnat funka utmärkt som en blandning mellan gammalt och nytt Resident Evil lir!

Metroid och Resident Evil är nog på topp bland mina favorit serier så detta året blir väldigt intressant med både 25th och 35th jubileum

1
Skriv svar