Vad Àr du notoriskt dÄlig pÄ?

Medlem
Skrivet av Nomman:

Jag Àr alldeles bedrövlig pÄ att köra bil. Blir toksömnig efter 5-10 minuter bakom ratten, vilket resulterar i att alla lÄngresor Àr en blandning av Ängest och gÀspningar. Dessutom tenderar jag att missa trafikljus eftersom jag har blicken för lÄngt fram, sÄ det blir en del panikbromsningar.

Nomman
Medlem

Bor: Solna, Stockholm

Stereotypiskt iallafall 😂

söt.

Medlem

Skriver jag ner allt kommer jag ta upp allt utrymme som finns kvar men tar nÄgra av dem.

ÖgonmĂ„tt. Finns inte. En meter kan i mina ögon vara nĂ„gon decimeter.

Kan noll om datorer. Ett rent mirakel hur de ens startar Àn mindre hur de fungerar.

Teknisk idiot. Undrar om jag Àr adopterad. Farsgubben Àr sjÀlvlÀrd pÄ det mesta. Han var en djÀ-el pÄ att mecka med bilar. Jag brukade vara med honom nÀr han meckade i garaget som liten och som vuxen Àr jag pÄ nivÄn att ge mig en skruv och mutter sÄ Àr jag upptagen minst en vecka framÄt att fÄ skiten att ta gÀng.

Datorspel överlag = *pfffffft*

Kan för mitt liv inte lÀsa mig till information. Börjar lÀsa varpÄ hjÀrnan börjar dagdrömma om annat efter en mening.

Och det dÀr var bara ett litet smakprov.....

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hur mÄnga saker kan man bocka av i den hÀr trÄden innan man blir omyndighetsförklarad?

Den kvoten fyllde jag redan efter post tvÄ. Eller om post ett redan Àr grÀnsen sÄ var jag körd redan dÀr.

Tappat bort min gamla, troligen deletade inloggning.

Medlem
Skrivet av PZT:

-HuvudrĂ€kning ! ..det bara GÅR inte ... Ge mig papper Ă„ penna sĂ„ kan jag i alla fall stappla fram.

La ner all form av uppstÀllning efter liggande stolen skulle försöka bankas in. Matade huvudrÀkning inkl. ekvationer etc. och brÄkade för G trots VG/MVG Ä alla prov dÄ jag inte kunde redovisa.

La ner vid grafer och svalde ett streck i betyg pĂ„ Matte C eller vad det nu Ă€r đŸ€”

SĂ„, helt inkapabel till att rĂ€kna "rĂ€tt" pĂ„ papper men rĂ€tt vass pĂ„ huvudrĂ€kning samt blazing pĂ„ vĂ€nster till höger skrivning av excelformler med 7 funktioner och 30 startparenteser 😂

#skrytjöns

söt.

Skribent

Att ta tag i viktiga saker i tid. Jag Àr sÄ jÀkla dÄlig pÄ att bara slÄ nÀven i bordet och göra de dÀr skitsakerna i god tid. IstÀllet ska det skjutas upp, vecka efter vecka, tills det blir tidsbrist och ett jÀvla sjÄ att fÄ allt att klaffa.

Medlem
Skrivet av sCaz:

Nomman
Medlem

Bor: Solna, Stockholm

Stereotypiskt iallafall 😂

Är vi Solnabor notoriskt dĂ„liga bakom ratten? Skulle iofs inte förvĂ„na! 😅

NĂ€r jag vĂ€xte upp lyssnade jag mycket pĂ„ BlĂŒmchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som mĂ€nniska.

Medlem
Skrivet av Chuck Pounder:

Om du Àr dÄlig pÄ sjÀlva utförandet sÄ har du en bra lösning hÀr:
https://www.mistore.se/sv/smarta-hem/lifestyle/xiaomi-mi-port...

Om det Àr att ta tag i det vette fan...

Möjligtvis. Jag Àr dock Àven dÄlig pÄ att anvÀnda sÄna dÀr tryckluftsstationer. Fattar aldrig hur mycket man ska pumpa. Jag börjar med ett dÀck som kÀnns "typ 85 % fullt" och far dÀrifrÄn med ett dÀck som kÀnns typ 85 % fullt. DÀcken kÀnns alltid 85 % fulla hur lÀnge jag Àn lÄter det gÄ utan att pumpa, och hur mycket jag Àn pumpar.

Medlem
Skrivet av Witchfinder:

Möjligtvis. Jag Àr dock Àven dÄlig pÄ att anvÀnda sÄna dÀr tryckluftsstationer. Fattar aldrig hur mycket man ska pumpa. Jag börjar med ett dÀck som kÀnns "typ 85 % fullt" och far dÀrifrÄn med ett dÀck som kÀnns typ 85 % fullt. DÀcken kÀnns alltid 85 % fulla hur lÀnge jag Àn lÄter det gÄ utan att pumpa, och hur mycket jag Àn pumpar.

DÄ kan jag verkligen rekommendera den, du vÀljer tex cykel och trycker pÄ start sÄ gör den sin grej och nÀr den slutar lÄta Àr den klar.

Medlem

Kallprat!

Tog 40 Ă„r innan jag förstod varför man pratar om vĂ€der och vad man jobbar med nĂ€r man pratar med frĂ€mlingar. Hade humor som nĂ„tt sorts plĂ„ster för att slippa bli stĂ€mplad som psyko nĂ€r man direkt ville gĂ„ pĂ„ lite givande djupa funderingar. Nu har Ă€ntligen poletten trillat dit vad det onödiga gör för gruppdynamiken. Men jag kommer aldrig gilla det. 🙂 Har vi fĂ„tt den hĂ€r fantastiska hjĂ€rnan kan vi vĂ€l Ă€ndĂ„ anvĂ€nda den?

Medlem

Matte, och att vinna i brÀdspel. Oftast har jag svÄrt att se förbi steg 2-3 och att bygga en lÄngtgÄende plan. Eller jag TROR jag förstÄr det nÀr jag spelar, men det leder aldrig till vinst. Tacka vet jag kooperativa brÀdspel

Videomupp

Medlem
Skrivet av Daugeleven:

Bollsporter och PvP FPS. Jag Àr sÄ jÀkla dÄlig pÄ detta!

det som Àr bra med vissa bollsporter Àr att saknar man skills sÄ kan man kompensera upp det med förutseende/spelförstÄelse och bara stÄ pÄ rÀtt plats vid rÀtt tillfÀlle

Medlem

Att hÄlla lÄgan uppe i nÄtt jag för en liten stund var helt eld Ä lÄgor över.

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

Skriv svar