Hades = biljant?

Medlem
Hades = biljant?

Hur briljant är inte Hades och varför väntade jag så länge innan jag köpte det?! Det är ju mega roligt och lagom frustrerande!
Är på mitt 23 försök nu och har inte dödat Hades än men har tagit mig och NÄSTAN dödat 3e bossen.
Hur många försök tog det för er att fly helvetet?:)

Medlem

Hur är styrningen?
Är det som Diablo eller är det WASD man styr med?

Medlem
Skrivet av donniedarko:

Hur är styrningen?
Är det som Diablo eller är det WASD man styr med?

Jag spelar på Nintendo Switch så då är de kontroller som gäller;p

Medlem
Skrivet av Deekar:

Hur briljant är inte Hades och varför väntade jag så länge innan jag köpte det?! Det är ju mega roligt och lagom frustrerande!
Är på mitt 23 försök nu och har inte dödat Hades än men har tagit mig och NÄSTAN dödat 3e bossen.
Hur många försök tog det för er att fly helvetet?:)

Spelat det en del och gillar det. Men det finns ett spel som jag personligen gillar ännu mer, och det är curse of the dark gods. Släpptes nyligen i skarp version på "alla" plattformar. Kolla in det. Jag blev lite less på att dö i hades, men det känns inte alls lika jobbigt i curse

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Spelat det en del och gillar det. Men det finns ett spel som jag personligen gillar ännu mer, och det är curse of the dark gods. Släpptes nyligen i skarp version på "alla" plattformar. Kolla in det. Jag blev lite less på att dö i hades, men det känns inte alls lika jobbigt i curse

Jag har faktiskt tänkt att köpa det så fort jag är klar med Hades;D

Medlem

Förbokat den fysiska version, ser fram emot det.

Medlem

Köpte också Hades till switchen i helgen.
Riktigt kul, gillar rouge lite genren men hör har man ju även story osv som annars inte brukar vara sån fokus på i såna här spel

Har inget emot att dö och köra om

Medlem
Skrivet av Molotov:

Köpte också Hades till switchen i helgen.
Riktigt kul, gillar rouge lite genren men hör har man ju även story osv som annars inte brukar vara sån fokus på i såna här spel

Har inget emot att dö och köra om

Ja alltså röstskådespel och dialoger är ju top notch. Och sån sjuk variation!

Medlem

Andra roguelike spel som jag kan rekommendera är Dead cells, Noita, In Death Unchained (Quest)
Men ingen har story och dialoger som Hades

Medlem
Skrivet av Molotov:

Andra roguelike spel som jag kan rekommendera är Dead cells, Noita, In Death Unchained (Quest)
Men ingen har story och dialoger som Hades

Rogue legacy kan jag rekomendera, likt Dead Cells, med lite snabbare "rundor" och mer humor.
https://youtu.be/bhcOE-tBxvc

1
Skriv svar